خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
کد خبر : 40019
Share

موسی پور: 7896 گواهی و شناسنامه دریانوردی در خوزستان صادر شد

بیش از ۷ هزار و 896 مدرک دریانوردی طی نه ماهه سال جاری توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برای دریانوردان خوزستانی صادر شد.

بیش از ۷ هزار و 896 مدرک دریانوردی طی نه ماهه سال جاری توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برای دریانوردان خوزستانی صادر شد.
موسی پور معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اعمال حاکمیت دریایی توسط این اداره کل و با هدف ارتقاء روزافزون ایمنی دریانوردان، ۷۸۹۶ فقره انواع مدرک دریانوردی شامل گواهی‌نامه‌های شایستگی، مهارت، صیادی و شناسنامه دریانوردی برای دریانوردان استان خوزستان صادر شد.
وی در خصوص نحوه صدور این مدارک تصریح کرد: دریانوردان و متقاضیان اشتغال در شناورها، ضمن شرکت و پشت سرگذاشتن دوره‌های آموزشی برابر با استانداردهای جهانی آموزش دریانوردی و کسب آگاهی‌های لازم در خصوص دریانوردی، در آزمون‌های مربوطه شرکت کرده و نائل به دریافت این مــــدارک می‌شوند که این مدارک، صلاحیت و شایستگی آنان را برای آغاز و یا ادامه فعالیت در حوزه دریانوردی تـــأیید می‌کند.
موسی پور افزود: طی نه ماهه سال جاری ۳۱۶ نفر از متقاضیان در آزمون‌های دریانوردی شرکت کرده‌اند، که این آزمون‌ها توسط اداره امتحانات و گواهینامه‌های دریانوردی این اداره کل برگزار شده است و از این تعداد متقاضی، ۲۰۳ نفر موفق به کسب نتیجه قبولی شده‌اند.
وی، حذف بایگانی فیزیکی و استقرار بایگانی الکترونیک در رابطه با پرونده‌های دریانوردان، حذف اسناد فیزیکی برای تایید دوره‌های آموزشی دریانوردی و حذف دوره آموزشی تطبیقی برای سمت‌های «ملوان عمومی GT < ۵۰۰»، «افسر دوم چوبی GT < ۵۰۰»، «فرمانده چوبی GT < ۵۰۰» و «کاربر موتورهای دریایی KW< ۷۵۰» را از جمله تمهیداتی برشمرد که برای تسهیل فرآیند صدور مدارک  دریایی و خدمات رسانی هر چه بهتر به دریانوردان خوزستان به همت اداره امتحانات و گواهینامه‌های دریانوردی صورت پذیرفته است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.