خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
کد خبر : 39928
Share

بهروز مکوندی: تلاش ما حفظ سهمیه خوزستان در لیگ برتر است

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تمام تلاش مان را می کنیم که سهمیه خوزستان را در لیگ برتر حفظ کنیم و امیدوارم در این زمینه همه به ما کمک کنند.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تمام تلاش مان را می کنیم که سهمیه خوزستان را در لیگ برتر حفظ کنیم و امیدوارم در این زمینه همه به ما کمک کنند.
بهروز مکوندی اظهارکرد: شرایط ما در بای با استقلال تهران بسیار بد بود و متاسفانه سه بازیکن مان را به دلیل سه کارته بودن و دو بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و در جریان بازی هم دو بازیکن دیگرمان مصدوم شدند. ما با تیمی جوان برابر تیمی که این روزها در شرایط خوبی است، بازی کردیم که در نهایت شکست خوردیم.
وی بیان کرد: برای بازی این هفته با سایپا نیز دورقی، نصاری و کولیبالی و همچنین بهزای کریمی را که مصدوم بود در اختیار داریم. درست است که این بازیکنان برگشته اند ولی هنوز برخی نفرات ما مصدوم هستند و شرایط مان از نظر بازیکن خوب نیست.
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نیم فصل دوم به صورتی است که دیگر جای جبران نیست و باید تلاش کنیم تا تمام امتیازات را به دست آوریم. موقعیت خوبی در جدول رده بندی نداریم و باید فاصله مان را با انتهای جدول بیشتر کنیم تا این موضوع از نظری روحی – روانی روی تیم تاثیر مثبت بگذارد. امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.
وی درباره بازی این هفته استقلال خوزستان برابر سایپا نیز عنوان کرد: سایپا تیم بسیار خوبی است. اگرچه آن ها هفته گذشته برابر نفت آبادان سه گل دریافت کردند ولی باز بدی ارائه ندادند. این تیم بازیکنان جوان و با انگیزه ای دارد و از نفرات خوبی در بخش حمله بهره می برد که خطرناک هستند. ما در تلاشیم تدابیری اتخاذ کنیم که بتوانیم سایپا را کنترل کنیم و حداکثر امتیاز را به دست آوریم.
مکوندی درباره مذاکره با شریفات هم گفت: مسوولان باشگاه با او مذاکراتی داشته اند و قرار شد که این مذاکرات ادامه پیدا کند و ان شاءالله که توافق حاصل شود. شریفات بازیکن خوزستانی است و سال ها در تیم های بزرگ کشور بازی کرده و باتجربه است و در این موقعیت که ما شرایط خوبی نداریم، می تواند به ما کمک کند.
وی افزود: ویسی لیست بازیکنان مورد نظر را به باشگاه ارائه داده است و به جز دروازه به فکر جذب بازیکن در خطوط سه گانه هستیم.
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان، گفت: تمام تلاش مان را می کنیم که سهمیه خوزستان را در لیگ برتر حفظ کنیم. امیدوارم در این زمینه همه به ما کمک کنند و خودمان هم تلاش بیشتری داشته باشیم. در جام حذفی نیز موقعیت خوبی داریم و اگر تیم تقویت شود، ضمن این که می توانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم، در جام حذفی هم می توانیم به سهیمه آسیایی برسیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.