خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
کد خبر : 39914
Share

ابوحیدری: دوچرخه‌سواری خوزستان آینده خوبی دارد/به کسب مدال در آسیا امیدواریم

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری سرعت با بیان این‌‌که همیشه تک قهرمان‌هایی از خوزستان داشته‌ایم، گفت: با توجه به نگاه مدیرکل ورزش و جوانان این استان، فکر می‌کنم دوچرخه‌‌سواری خوزستان آینده خوبی داشته باشد.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری سرعت با بیان این‌‌که همیشه تک قهرمان‌هایی از خوزستان داشته‌ایم، گفت: با توجه به نگاه مدیرکل ورزش و جوانان این استان، فکر می‌کنم دوچرخه‌‌سواری خوزستان آینده خوبی داشته باشد.
محمد ابوحیدری در خصوص برپایی آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری سرعت در اهواز، اظهار کرد: تیم‌ملی خود را برای مسابقات قهرمانی آسیایی که بهمن‌ماه سال جاری در مالزی برگزار می‌شود، آماده می‌کند. در حال حاضر 20 ورزشکار آقا و خانم در اردو هستند که در نهایت 14 نفر انتخاب خواهند شد.
وی ادامه داد: بعد از بازی‌های داخل سالن که تیم‌ملی به خوبی نتیجه گرفت، اردوی آماده‌سازی عمومی را داشتیم و پس از آن نیز وارد اردوی آماده‌سازی تخصصی که همین اردوی اهواز است، شدیم. اهواز شرایط آب و هوای خوبی دارد، ضمن این‌که پیست دوچرخه‌سواری آن نیز از شرایط خوبی برخوردار است و می‌توانیم در این‌جا رکاب‌زنان را به اوج خود برسانیم.
سرمربی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری سرعت در پاسخ به این سوال که چقدر به مدال‌آوری ورزشکاران در رقابت‌های قهرمانی آسیا امیدوار هستید؟ گفت: سال گذشته به خوبی در این مسابقات نتیجه گرفتیم و ان‌شاءالله امسال هم اگر همین روند آماده‌سازی را پیش ببریم و هیچ اتفاقی نیفتاد، می‌توانیم به خوبی نتیجه بگیریم. تمام کشورها در حال کار کردن هستند، البته ما به کسب مدال در این رقابت‌ها امیدوار هستیم.
وی افزود: رکاب‌زنان ایرانی همیشه پتانسیل و استعداد خیلی خوبی دارند و همین موضوع، کمبود امکانات را جبران می‌کند. سال گذشته در رشته‌های سرعت به یک مدال طلا و یک مدال نقره رسیدیم و ان‌شاءالله بتوانیم امسال همین مدال‌آوری را تکرار کنیم.
ابوحیدری در خصوص وضعیت رکاب‌زنان خوزستانی در اردوی تیم‌ملی نیز خاطر نشان کرد: در بخش آقایان خادمی و  رشنو و در بخش بانوان زرگر از خوزستان در اردوی تیم‌ملی هستند که آقای خادمی تقریبا در ترکیب ثابت تیم‌ملی قرار دارد و رشنو و زرگر نیز حرف برای گفتن دارند و ان‌شاءالله که به عضویت تیم‌ملی درآیند و نتایج خوبی حاصل شود.
وی درباره وضعیت این رشته در خوزستان نیز عنوان کرد: در تمام کشور سه پیست مناسب داریم که یکی از آن‌ها در استان خوزستان است. امکانات خوبی در این‌جا است اما استفاده لازم را طی سال‌های گذشته از این پیست نداشته‌اند. این پیست در گذشته شرایط خوبی نداشت اما اکنون با توجه به رسیدگی‌هایی که شده است، از وضعیت خوبی برخوردار است.
سرمربی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری سرعت با بیان این‌‌که همیشه تک قهرمان‌هایی از خوزستان داشته‌ایم،  ادامه داد: با توجه به نگاه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، فکر می‌کنم دوچرخه‌‌سواری خوزستان آینده خوبی داشته باشد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.