خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 39822
Share
نماینده مردم شادگان:

تصمیم گیرندگان برای آب خوزستان بیایند مشکلات مردم استان را ببینند

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسانی که به فکر باغ های پسته کرمان هستند، بیایند وضعیت مردم خوزستان را ببینند که در گرفتاری و بدبختی زندگی می کنند، گفت: کل استان خوزستان درگیر است تا مقدار آبی که در استان وجود دارد را چگونه مدیریت کند

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسانی که به فکر باغ های پسته کرمان هستند، بیایند وضعیت مردم خوزستان را ببینند که در گرفتاری و بدبختی زندگی می کنند، گفت: کل استان خوزستان درگیر است تا مقدار آبی که در استان وجود دارد را چگونه مدیریت کند، آنوقت آقایان پشت پرده می نشینند و میلیاردها میلیارد از بیت المال هزینه می کنند تا آب را از سرشاخه های خوزستان انتقال دهند.
حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد در جلسه ستاد بحران مشکلات کشاورزان حوزه زهره و مارون اظهار کرد: نمایندگان خوزستان در تلاش هستند و هم پیمان شده اند تا مشکلات استان حل و از این وضعیت نابسامان و بحرانی خارج شود.
وی افزود: بحران ها به استان خوزستان تحمیل شده اند و اگر این تحمیل ها نبود، استان خوزستان نباید با مشکلات دست و پنجه نرم می کرد.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از مسئولان دولت و شخص آقای کلانتری دعوت می کنم تا در این جلسات شرکت کند و ببیند که چگونه برای مقداری آب درگیر هستیم. کسانی که بالا می نشینند و تصمیمات پشت پرده می گیرند که استان خوزستان آب مازاد دارد، بیایند و وضعیت و میزان مشکلات را در خوزستان از نزدیک ببینند.
ناصری نژاد عنوان کرد: کل استان خوزستان درگیر است تا مقدار آبی که در استان وجود دارد را چگونه مدیریت کند، آنوقت آقایان پشت پرده می نشینند و میلیاردها میلیارد از بیت المال هزینه می کنند تا آب را از سرشاخه های خوزستان انتقال دهند.
وی ادامه داد: کسانی که به فکر باغ های پسته کرمان هستند و می خواهند این باغ ها را توسعه دهند، بیایند وضعیت مردم خوزستان را ببینند که در گرفتاری و بدبختی زندگی می کنند. مسئولان بالانشین نمی توانند درک کنند که در استان خوزستان چه میگذرد و باید بیایند و این وضعیت را از نزدیک ببینند.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آن ها که در کویر نشسته اند به دنبال توسعه کویر هستند و می خواهند صحرایی را که تا کنون آبی به خود ندیده است را توسعه دهند و برای این کار به دنبال برداشتن آب خوزستان هستند.
ناصری نژاد گفت: همه مردم، بزرگان و جناح های سیاسی استان باید هم صدا شویم تا حق خوزستان داده شود یا به نوعی حق خوزستان گرفته نشود زیرا آنها به دنبال گرفتن حق خوزستان برای خود هستند. همه باید همراه، هم کلام و همدل شویم تا این مشکل اساسی را حل کنیم.
وی افزود: اگر یک هزارم هزینه ای که برای انتقال آب از سرشاخه های استان برای حوزه های هندیجان و شادگان هزینه می شد، هیچ مشکلی در این حوزه ها شاهد نبودیم. این مطالبه یک مطالبه به حق برای مردم خوزستان است و در این زمینه همه باید با یکدیگر هم صدا شوند.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یک عده به دنبال مصلحت و منفعت خود هستند و می خواهند کشور را به تنش و چالش بکشانند، گفت: ما باید جلوی این افراد بایستیم و مانع کار آن ها شویم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.