خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 39745
Share

کتانباف: آغاز به کار دستگاه TBM قطار شهری در ایستگاه میدان ساعت

شهردار اهواز با تشریح جزئیات روند پیشرفت فیزیکی عملیات پروژه مترو از به ‌کارگیری دستگاه TBM (حفاری تونل) قطار شهری در ایستگاه میدان ساعت خبر داد.

شهردار اهواز با تشریح جزئیات روند پیشرفت فیزیکی عملیات پروژه مترو از به ‌کارگیری دستگاه TBM (حفاری تونل) قطار شهری در ایستگاه میدان ساعت خبر داد.
منصور کتانباف در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی  پروژه قطار شهری اهواز اظهار کرد: عملیات خاکریزی دسترسی شرقی ایستگاه میدان شهید بندر به منظور بازگشایی مسیر جنوب به شمال تقاطع غیر همسطح این میدان و دسترسی شرقی ایستگاه نفت و بازگشایی مسیر اصلی و مستقیم بلوار پاسداران در محدوده  یاد شده انجام شده است.
وی ادامه داد: عملیات روسازی تونل کارون حد فاصل ایستگاه  زیتون به سمت ایستگاه فرودگاه و ایستگاه میدان شهید بندر به طول تقریبی یک هزار و 380 متر و عملیات آب بندی ایستگاه‌های بخش شمالی فاز اول خط یک پروژه قطار شهری اهواز شامل ایستگاه  فرودگاه، زیتون، شهید بندر، نفت، میدان خلیج فارس و مرکز فرهنگی نیز مجددا آغاز شده است.
شهردار اهواز همچنین به آماده‌سازی مسیر تونل‌های کرخه و کارون جهت عملیات روسازی اشاره و تصریح کرد:  دستگاه TBM پس از یک سال عدم فعالیت مجددا به کارگیری شده و  درحال حاضر دستگاه TBM کارون در ایستگاه میدان ساعت مستقر و در حال فعالیت است. عملیات حفاری از ایستگاه میدان ساعت به سمت ایستگاه مسجد آذربایجانی‌ها نیز آغاز شده است.
کتانباف بیان کرد: همچنین سوزن‌های خط ریلی از شرکت HEI و فرش pu (الاستیک) برای این پروژه تامین شده و  انتشار سه هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت جهت تکمیل فاز نخست خط یک قطارشهری اهواز در شورای شهر اهواز و وزارت کشور نیز به تصویب رسیده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.