خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 39734
Share
نماینده مسجدسلیمان:

نامه انتقال آب خلاف مصلحت خوزستان است

نماینده مسجدسلیمان با بیان اینکه نامه رئیس سازمان محیط زیست در بحث انتقال آب خلاف مصلحت خوزستان است، گفت: ما خجالت می کشیم که هر روز اعلام می کنند امروز میزان گرد و غبار موجود در هوای شهرهای خوزستان چندین برابر حد مجاز است ولی مسئولان با سربلندی به خوزستان بیایند

نماینده مسجدسلیمان با بیان اینکه نامه رئیس سازمان محیط زیست در بحث انتقال آب خلاف مصلحت خوزستان است، گفت: ما خجالت می کشیم که هر روز اعلام می کنند امروز میزان گرد و غبار موجود در هوای شهرهای خوزستان چندین برابر حد مجاز است ولی مسئولان با سربلندی به خوزستان بیایند و در نهایت چنین تصمیمی برای انتقال آب بگیرند.
علی عسگر ظاهری اظهار کرد: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس روز یکشنبه در صحن علنی پیام مردم خوزستان را به رئیس جمهور رساندند و اعتراض خود را نسبت به نامه صادر شده از سوی آقای کلانتری اعلام کردند.
وی افزود: نامه رئیس سازمان محیط زیست خلاف مصلحت خوزستان است؛ امروز قصد اعلام اعتراض به معاون اول رئیس جمهور را داشتیم ولی چون خود آقای کلانتری در جلسه شورای اداری خوزستان حضور داشت به وی هم اعتراض کردیم.
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما خجالت می کشیم که هر روز اعلام می کنند امروز میزان گرد و غبار موجود در هوای شهرهای استان خوزستان چندین برابر حد مجاز است ولی مسئولان با سربلندی به خوزستان بیایند و در نهایت چنین تصمیمی برای انتقال آب بگیرند.
ظاهری با بیان اینکه جمع نمایندگان خوزستان تقاضای لغو این تصمیم گیری را دارند، خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که رئیس جمهور و آقای جهانگیری پیام رسان خوزستان باشند و نسبت به لغو این تصمیم اقدام کنند و مطمئن باشند نمایندگان خوزستان با چنین تصمیماتی که با زندگی مردم بازی می کنند اصلا موافق نبوده و هیچ رضایتی ندارند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.