خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
کد خبر : 39732
Share
نماینده شادگان:

انتقال آب خط قرمز خوزستان است

نماینده شادگان در مجلس گفت: در استان خوزستان واقعا در زمینه آب در مضیقه هستیم و بحث انتقال آب خط قرمز خوزستان است.مجید ناصری نژاد اظهار کرد: با آقای کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه شورای اداری خوزستان صبحت کردم و وی نه تنها نامه خود را انکار نکرد

نماینده شادگان در مجلس گفت: در استان خوزستان واقعا در زمینه آب در مضیقه هستیم و بحث انتقال آب خط قرمز خوزستان است.
مجید ناصری نژاد اظهار کرد: با آقای کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه شورای اداری خوزستان صبحت کردم و وی نه تنها نامه خود را انکار نکرد بلکه با صراحت تمام و اصرار گفت خوزستان مشکل آب ندارد ولی مشکل مدیریت آب دارد.
وی افزود:این حرف آقای کلانتری کاملا غلط است و همه به وضوح می بینند که مشکل جدی آب داریم و همه تالابها، نخلستانها و دشتستان‌های ما مشکل دارند و مردم گرفتار هستند.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیان این حرف از سوی معاون رئیس جمهور خطرناک است. از رئیس‌جمهور می خواهیم که سریعا به این موضوع عکس العمل نشان بدهد و کلانتری را عزل کند و زخمی که بر دل پردرد خوزستانیها زده را مرهم بگذارد و اجازه ندهد که این قضیه ادامه پیدا کند.
ناصری نژاد ادامه داد: در استان خوزستان واقعا در زمینه آب در مضیقه هستیم و بحث انتقال آب خط قرمز خوزستان است.
وی گفت: کلانتری در نامه خود به طور کلی گفته که خوزستان آب مازاد دارد و انتقال آب از خوزستان مشکلی ندارد؛ پس این انتقال برای صنعت، کشاورزی و شرب و غیره است.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سالهای زیادی دولت این بحث را به صورت انحرافی مطرح کرده که آب را  برای شرب منتقل می کند ولی مگر استانهای کویری چقدر مشکل آب دارند؟ آنها در بخش شرب، کشاورزی و صنعت بیشتر از ما آب دارند.
ناصری نژاد خاطرنشان کرد: فضای سبز استانهای دیگر چندین برابر خوزستان و حتی بیشتر از تهران است و با این وضعیت اعلام می کنند مشکل آب شرب دارند ولی ما اصلا چنین چیزی را قبول نداریم چون بهانه است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.