خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
کد خبر : 39730
Share
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

در مساله استخدامها حق و عدالت رعایت شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اگر در آزمونهای استخدامی اولویت به استان خوزستان داده نشود، جوانان خوزستان بیکار خواهند بود و نیروهایی از تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد و تهران به خوزستان می آیند و این مساله اصلا صحیح نیست. آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری با بیان اینکه انتظار داریم در

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اگر در آزمونهای استخدامی اولویت به استان خوزستان داده نشود، جوانان خوزستان بیکار خواهند بود و نیروهایی از تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد و تهران به خوزستان می آیند و این مساله اصلا صحیح نیست.
آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری با بیان اینکه انتظار داریم در مساله استخدامها حق و عدالت رعایت شود، اظهار کرد: نسبت به خدماتی که توسط دولت در استان خوزستان انجام گرفته است تقدیر و تشکر می کنم اما در مساله استخدامها انتظار داریم که حق و عدالت رعایت شود.
وی افزود: زمانی شرکت کشت و صنعت نیشکر زمین کشاورزی را از مردم گرفته و به آنها وعده استخدام داد اما با گذشت زمان چرا باید همه چیز را فراموش کند و استخدامها را به صورت کشوری اعلام عمومی کند؟ در نتیجه این فراموشی وعده از سوی شرکت نیشکر، متأسفانه عده زیادی از کشاورزان به حاشیه نشینان در مناطقی مانند کوت عبدالله و اهواز تبدیل شدند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: کشت نیشکر خود خدمت بزرگی است اما در این زمینه منظور بی حواس بودن مسئولان است. مسئولانی که در تهران تصمیم میگیرند، توجهی به بحثهای منطقه ای در استان خوزستان ندارند.
آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد: وقتی مردم مناطق مختلف که با مشکلاتی رو به رو هستند، شرح حال خود را می گویند از خجالت می میریم.
وی با اشاره به آمار بالای بیکاری در خوزستان گفت: پروژه های نفتی در خوزستان قرار دارند و در این بخش قرار است دو هزار و 500 نفر در حوزه نفت استخدام شوند. اگر در این استخدامها اولویت به استان خوزستان داده نشود، جوانان خوزستان بیکار خواهند بود و نیروهایی از تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد و تهران به خوزستان می آیند و این مساله اصلا صحیح نیست.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دردهای بی درمانی در خوزستان داریم که باید به صورت خصوصی برای معاون اول رییس جهور اعلام کنم چون مسائل امنیتی است. برخی از افراد هستند که در آن طرف مرز به ویژه از فرقه وهابی در حال تلاش برای تفرقه افکنی و وارد کردن جنگ به درون کشور هستند.
امام جمعه اهواز  تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل می خواهند از طریق جرسومه فساد وهابیت به ما آسیب بزنند؛ امکانات مالی آنها وسیع است و امکان برقراری ارتباط و استخدام را به علت‌هایی که می دانید را دارند.
آیت الله موسوی جزایری بیان کرد: جان مردم در خطر است. اگر نسبت به این مسائل بی اعتنایی کنید جان عده زیادی از مردم و مسئولان و علما به خطر خواهد افتاد.
وی ادامه داد: خواهش می کنم به این مسائل اهمیت بدهید. می دانم که شما از این مسائل اطلاع ندارید اگر در جریان مسائل ‌ریزی از مسائل امنیتی خوزستان بودید، مسئولان ما اینگونه عمل نمی کردند و با احتیاط مسائل را پیش می بردند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: به طور مثال در خصوص استخدام اخیر در وزارت نفت کار به گونه ای برنامه ریزی شده بود که یک نفر از خوزستان در این آزمون پذیرفته نمی شد. آیا این موضوع ارزش این را دارد که عده زیادی از جوانان تروریست شوند و نفوس مومنان به خطر بیافتد و امنیت خوزستان از بین برود؟
آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه اگر تروریست در خوزستان جای پا پیدا کند تنها به این استان اکتفا نمی کنند بلکه به کل کشور ضربه می زنند، گفت: اگر مشاهده می کنید در حوزه آب دکتر حیدری، امام جمعه موقت اهواز و نمایندگان استان خوزستان معترض می شوند یعنی اینکه متخصصان سازمان آب و برق خوزستان به صورت خصوصی گزارشهایی را به ما ارائه می دهند و می‌گویند جرات حرف زدن نداریم.
وی خاطرنشان کرد: اگر آن گزارشهای ارائه شده عملیاتی شوند، وضعیت بدی در خوزستان پیدا خواهیم کرد. تقاضا داریم که در زمینه آب جلسه ای در شورای امنیت ملی با حضور مسئولان ارشد خوزستان برگزار شود و انشاالله به نتیجه ای برسیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.