خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد خبر : 39684
Share

حاجی‌زاده: آماده‌باش شرکت‌های برق و‌ دستگاه‌های امدادرسان خوزستان در پی پیش‌بینی وقوع همزمان گرد و غبار و بارندگی

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از اعلام آماده‌باش در شرکت‌های برق و‌ دستگاه‌های امدادرسان در پی پیش‌بینی وقوع همزمان ریزگردها و بارندگی در استان خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از اعلام آماده‌باش در شرکت‌های برق و‌ دستگاه‌های امدادرسان در پی پیش‌بینی وقوع همزمان ریزگردها و بارندگی در استان خبر داد.
کیامرث حاجی‌زاده اظهار کرد: در پی پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر وقوع بارش برف، باران و تندباد و پدیده گرد و خاک با منشا داخلی و خارجی طی دو روز آینده در خوزستان، ستاد هماهنگی مدیریت بحران به منظور مقابله با هرگونه پیشامد احتمالی، به تمامی دستگاه‌های امدادرسان و خدماتی از جمله شرکت‌های توزیع نیروی برق و شرکت‌های برق‌منطقه‌ای اعلام آماده‌باش داده است.
وی در پاسخ به اینکه باتوجه به پیش‌بینی وقوع همزمان بارندگی و پدیده ریزگردها، احتمال تکرار بحران قطعی برق سال گذشته وجود دارد؟ بیان کرد: براساس گزارش‌های شرکت‌های برق‌منطقه‌ای و توزیع نیروی برق خوزستان و اهواز تمامی شستشوی مقره‌های برق به طور مرتب انجام می‌شود و در حال انجام است.
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان افزود: بنابراین با استناد به این گزارش‌ها که در حضور استاندار خوزستان نیز ارائه شده، آمادگی لازم وجود دارد و بحران قطعی برق سال گذشته را نخواهیم داشت.
حاجی‌زاده تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وقوع پدیده ریزگردها دانشگاه‌ها و مراکز علمی 13 شهرستان در روز پنجشنبه تعطیل هستند و به فرمانداران این شهرستان‌ها گفته شده که در صورت وقوع این پدیده اقدام به توزیع ماسک‌ در سطح شهرهای خود کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.