خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 39678
Share
/هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال/

رویارویی استقلال و نفت در داربی خوزستان/فولاد در اندیشه چهارمین پیروزی متوالی

در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، داربی خوزستان بین دو تیم استقلال خوزستان و نفت‌ آبادان برگزار می‌شود و فولاد نیز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود و استقلال خوزستان پذیرای نفت آبادان است

در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، داربی خوزستان بین دو تیم استقلال خوزستان و نفت‌ آبادان برگزار می‌شود و فولاد نیز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود و استقلال خوزستان پذیرای نفت آبادان است و فولادی‌ها رو در روی تراکتورسازی قرار می‌گیرند.
استقلال خوزستان – نفت آبادان
آبی‌های خوزستان طی دو هفته گذشته با تعیین مالکیت باشگاه، با انگیزه‌تر ظاهر شده‌اند و از دو بازی مهم به چهار امتیاز دست پیدا کرده‌اند و این روند نتیجه‌گیری همانی است که ویسی پیش از این گفته بود که برای بازی‌های باقی‌مانده تا نیم‌فصل برنامه خاصی دارد. او و تیمش این‌ک داربی خوزستان و بازی با نفت‌آبادان را پیش‌رو دارند. بازی که به هیچ وجه دو تیم در آن پا پس نخواهند کشید و کسب سه امتیاز برای هر دو تیم حائز اهمیت است.
آبادانی‌ها هم بعد از شوک فراز کمالوند و استعفای او به دلیل فراهم نبودن شرایط و بازگشت مجدد وی، در دو بازی گذشته همانند استقلال خوزستان به یک برد و یک تساوی رسیده‌اند. نفتی‌ها هم برای حفظ روند نتیجه‌گیری خود چشم به سه امتیاز این دیدار دارند و مطمئنا همانند هفته‌های قبل، کمالوند در انتظار درخشش کرار جاسمی است که این روزها به خوبی برای آبادانی‌های گل می‌زند و پاس گل می‌دهد.
داربی خوزستان با توجه به انگیزه‌های دو تیم برای نتیجه‌گیری و تغییر جایگاه خود در جدول رده‌بندی از اهمیت بسیار بالایی برای آبی‌پوشان خوزستانی و طلایی پوشان آبادانی برخوردار است و پیش‌بینی‌می‌شود که خوزستانی‌های شاهد داربی جذاب، دیدنی و همراه با گل باشند.
استقلال خوزستان از ساعت 15 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم نفت آبادان است.
تراکتورسازی – فولاد
فولادی‌ها راه برنده شدن را یادگرفته‌اند و خوب می‌دانند که با اعتماد به نفس، خودباوری و دوری از حواشی می‌توانند حریفان خود را پشت سر بگذارند. شاگردان پورموسوی طی سه هفته گذشته به سه پیروزی شیرین دست پیدا کرده‌اند و توانسته‌اند خود را به رده سوم جدول رده‌بندی برسانند.
شاگردان پورموسوی اینک بازی حساس و مهم با تراکتورسازی را پیش‌رو دارند. دیداری که به هیچ وجه برای آن‌ها آسان نیست و اگرچه تراکتور جایگاه مناسبی در جدول رده‌بندی ندارند ولی همیشه برابر حریفان خود خطرناک ظاهر شده است. فولاد که نمی‌خواهد در روند نتیجه‌گیری‌اش خللی ایجاد شود و از حریفان خود در بالای جدول عقب بماند، بسیار به امتیازگیری در این بازی نیاز دارد.
سرخ‌پوشان خوزستانی از ساعت 15 روز چهارشنبه در تبریز به مصاف تیم تراکتورسازی خواهند رفت.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.