خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد خبر : 39672
Share
محمدهادی قنوات:

عملکردی از کمیته انتصابات آقای شهردار گزارش نشده است

محمدهادی قنوات عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه انتصابات یکی از وظایف شهردار است و اعضا حق مداخله در آن را ندارند، اظهار کرد: شهردار زمانی که منصوب شدند و فعالیت کاری خود را آغاز کردند قول دادند که کمیته‌ای تحت عنوان کمیته انتصابات تشکیل

محمدهادی قنوات عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه انتصابات یکی از وظایف شهردار است و اعضا حق مداخله در آن را ندارند، اظهار کرد: شهردار زمانی که منصوب شدند و فعالیت کاری خود را آغاز کردند قول دادند که کمیته‌ای تحت عنوان کمیته انتصابات تشکیل و در این کمیته بر اساس شاخص‌هایی افراد را برای پست‌های مدیریتی انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه مبنا کمیته مانعی برای انتصابات دوستی و رفاقتی بود، گفت: تاکنون عملکردی از کمیته انصابات گزارش داده نشده و انتصابات صورت گرفته قطعا در کمیته انتصابات نرفته و توسط شهردار انجام شده است.
عضو شورای شهراهواز در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل اصلی  تغییر نکردن برخی از مدیران در پست‌های کلید مجموعه شهرداری، تصریح‌کرد: متاسفانه یک وضعیت بلاتکلیفی در مجموعه شهرداری صورت گرفته زیرا افرادی که همچنان در مسند کار هستند به دلیل اینکه از آینده حضور خود در پست نشسته شده، ندارند انگیزه‌ای برای ادامه کار ندارند.
وی افزود: اگر قرار است مدیران که هنوز تغییر نکرده‌اند در همان سمت و پست به کار خود ادامه دهند باید به آن‌ها اطلاع داده شود تا کار به روال عادی برگردد و اگر قرار بر تغییر مدیران است پس باید هرچه سریعتر انجام شود.
سرایت بلاتکلیفی شهرداری به شورا
قنوات ادامه داد: وقتی که مدیر به دلیل مطلع نبودن از آینده خود انگیزه کافی برای ادامه کار نداشته باشد سبب می‌شود که تخلفاتی در مجموعه صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه وضعیت انتصابات برای مشخص شدن تیم کاری شهردار باید هرچه سریعتر مشخص شود، عنوان کرد: بلاتکلیفی به وجود آمده  به شورا نیز سرایت کرده است زیرا اعضا قصد دنبا کردن برخی از برنامه‌ها را دارند اما چون هنوز وضعیت تیم شهردار مشخص نیست امکان دنیال شدن برنامه‌ها وجود ندارد.
اغلب اعضای شورا از اتفاقات رخ داده در شهرداری بی‌اطلاع هستند
عضو شورای شهراهواز گفت: شهروندان به دنبال تغییر در شهر هستند و شورا نیز به دنبال تحقق این امر است بنابراین اعضای شورا باید در جریان امور قرار بگیرند که چه اتفاقی قرار است در شهرداری رخ دهد.
وی گفت: برای تسریع در روند کارها بخشی از اختیارات شورا به شهردار تفویض کردیم بنابراین حساس بودن شورا درباره اختیاراتی که در دست شورا بود اما آن‌ها را به شهردار سپرده،طبیعی است و شورا از نظر بعد نظارتی که به عهده دارد باید بداند که اختیارات دست چه افرادی قرار می‌گیرد.
قنوات با بیان اینکه اکثر اعضای شورا در انتصابات صورت گرفته بی اطلاع بودند، عنوان کرد: وقتی که شورا اختیارات خود را به شهردار می‌سپارد بنابراین مشورت گرفتن از شورا نیز باید توسط شهردار انجام شود در صورتی که به شخصه تاکنون نه اطلاعی از انتصابات داشته و نه مشورتی با بنده شده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.