خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 39662
Share

نتایج داوری مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه مشخص شد

دبیر مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه از پایان داوری آثار رسیده به دبیرخانه این مسابقه خبر داد.

دبیر مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه از پایان داوری آثار رسیده به دبیرخانه این مسابقه خبر داد.
محمدامین صالحی‌نژاد اظهار کرد: در مجموع 1839 عکس از 45 شهر دریافت شد که از این تعداد 1500 عکس به بخش آزاد و 339 عکس به بخش دانشجویی اختصاص دارند.
وی افزود: پس از داوری در بخش آزاد سه عکس برتر، پنج عکس تقدیر شده و 21 عکس راه یافته به نمایشگاه مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه در این بخش مشخص شدند.
صالحی‌نژاد ادامه داد: در بخش دانشجویی نیز سه عکس حایز رتبه برتر و پنج عکس شایسته تقدیر انتخاب شدند و 11 عکس به نمایشگاه راه پیدا کردند.
سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان، داوران این مسابقه را محسن راستانی، کیارنگ علایی و امین نظری اعلام کرد و گفت: آیین پایانی این جشنواره با حضور نفرات برتر و شایسته تقدیر، روز سه‌شنبه (14 آذر 1396) از ساعت 14 تا 16 در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.
او همچنین اضافه کرد: نمایشگاه مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه پس از برگزاری آیین پایانی، در نگارخانه دانشگاه شهید چمران اهواز برپا می‌شود.
با توجه به اربعین حسینی و حركت كاروان‌های عزاداری به سمت كربلای معلی، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان با همكاری دانشگاه شهید چمران اهواز، با هدف انعكاس هر چه بیشتر این رویداد بزرگ مذهبی از طریق ثبت تصاویر، نخستین مسابقه ملی عکس "آن سوی واقعه" را در دو بخش آزاد و دانشجویی برگزار کرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.