خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
کد خبر : 39646
Share

نظرمحمدی: برای پیروزی به مصاف فولاد می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره بازی تیمش برابر فولاد گفت: برای برد به این دیدار می‌آییم و می‌خواهیم با آرامش به استقبال بازی با پرسپولیس در تهران برویم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره بازی تیمش برابر فولاد گفت: برای برد به این دیدار می‌آییم و می‌خواهیم با آرامش به استقبال بازی با پرسپولیس در تهران برویم.
علی نظرمحمدی در نشست خبری پیش از دیدار برابر فولاد، اظهار کرد: با تیم خوب فولاد بازی داریم که در فصل جاری با کادر فنی خوبش نتایج خوبی گرفته است. آن‌ها در هفته‌های گذشته نتایجی گرفته که قابل ستایش است و به آن‌ها تبریک می‌گویم. به تیم جوانم می‌بالم. یک مقدار بدشانسی و مشکلات مالی به ما فشار آورده است. ما در نیمه اول بازی‌های‌مان خوب ظاهر نشدیم ولی در نیمه دوم تمام بازی‌ها خوب بودیم. ما برای برد به این دیدار می‌آییم و می‌خواهیم با آرامش به استقبال بازی با پرسپولیس در تهران برویم.
او افزود: تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان سپیدرود این است که شرایط این تیم را در جدول رده‌بندی تغییر دهند. کل مجموعه باشگاه سپیدرود در لیگ برتر کم‌تجربه است. بنیاد ما لیگ دویی بوده و در طول یک سال به لیگ برتر رسیدیم ولی مجموعه سپیدرود تمام تلاشش را برای کسب نتایج خوب می‌کند و می‌خواهیم در ادامه لیگ برای فوتبال گیلان آبروداری کنیم.
سرمربی سپیدرود رشت درباره بحث جادوگری در لیگ برتر تصریح کرد: من هم مثل شما در این زمینه زیاد شنیدم ولی تا جایی که چیزی نبینم اظهار نظر نمی‌کنم. ما به این مسائل توجه نمی‌کنیم و تمرکزم روی تیم‌مان است. شاید بعضی اوقات این پیشنهاد به ما هم بشود اما از کنار آن عبور می‌کنیم. تیم سپیدرود به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های شمال کشور یک تیم معصوم است و در حال حاضر نیز جزو مظلوم‌ترین تیم‌های فوتبال کشورمی‌باشد که شرایطمان گویای همه چیز است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.