خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
کد خبر : 39645
Share

پورموسوی: می‌خواهیم روند رو به رشدمان را حفظ کنیم/فعلا لیست مازاد نداریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره دیدار تیمش برابر سپیدرود گفت: می‌خواهیم با برنده شدن روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره دیدار تیمش برابر سپیدرود گفت: می‌خواهیم با برنده شدن روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.
سید اکبر پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر سپیدرود رشت در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: واقعیت این است که هفته به هفته بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند. ما می‌خواهیم با کسب سه امتیاز بازی فردا روند رو به رشدمان را ادامه دهیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در هفته‌ای که گذشت تمام نکاتی را که به آن‌ها گفته بودیم را مو به مو انجام دادند.
او افزود: ما می‌خواهیم نتایج خوبی برای مردم خوزستان کسب کنیم. ما باید تیم‌مان را تقویت کنیم و می‌خواهیم جای خالی تیم‌مان را پر کنیم. شاید اگر در برخی پست‌ها نفرات بیشتری داشتیم نتایج بهتری می‌گرفتیم ولی با این حال بازیکنان ما نهایت تلاششان را کردند. ما به دنبال این هستیم که در دو بازی آینده حداکثر امتیازها را بگیریم.
سرمربی فولاد خوزستان درباره تعطیلات لیگ هم گفت: تعطیلات به تمام تیم‌ها لطمه می‌زند به خصوص ما که در تمرینات مصدوم داشتیم و باید بازیکنان در شرایط بازی قرار می‌گرفتیم. گله‌ای که ما به تعطیلات کردیم گله کل فوتبال است کما این که ما  با برنامه فدراسیون فوتبال پیش می‌ رویم. در بازی دوستانه چند روز پیش نیز آرش افشین مصدوم شد و شاید به بازی فردا هم نرسد.
وی عنوان کرد: ما پس از بازی با سپیدرود با اعضای کادر فنی جلسه‌ای برای تقویت تیم در پست‌های مورد نظر به جمع‌بندی می‌رسیم. ما تا به امروز لیست مازادی نداشته‌ایم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.