خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 39642
Share

پورقاسم: انعقاد 5 قرارداد پژوهشی و رونمایی از نرم‌افزار PLT در نمایشگاه پژوهش

رئيس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خيز جنوب از رونمايی نرم‌افزار بومی نمودارنگار تولید( PLT) همزمان با نمايشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان خبر داد.

رئيس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خيز جنوب از رونمايی نرم‌افزار بومی نمودارنگار تولید( PLT) همزمان با نمايشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان خبر داد.
باقر پورقاسم اظهار کرد: نرم افزار تخصصی نمودارنگار تولید - PLT - با حمايت شركت ملی مناطق نفت‌خيز جنوب توسط يك شركت دانش بنيان داخلی طراحی و پياده سازی شده است.
وي با تشريح برنامه‌های اين شرکت در نمايشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان افزود: شرکت ملی مناطق نفت‌خيز جنوب در اين نمايشگاه با برپايی غرفه اختصاصی، توانمندی‌ها و دستاوردهای پژوهشی و تحقيقاتی خود را به پژوهشگران، دانشجويان و بازديدكنندگان معرفی خواهد کرد.
رئيس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خيز جنوب تصریح کرد: اين شرکت در سومين روز برپايی اين نمايشگاه در 11 آذرماه، 5 قرارداد پژوهشی در زمينه‌های مختلف با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنيان امضا می‌کند.
پورقاسم عنوان کرد: ارائه دستاوردهای پژوهشی توسط کارشناسان پژوهش و فناوری، نشست هم‌انديشی در خصوص چالش‌های 6 پروژه پژوهشی توسعه ميادين نفتی و پاسخگويی مسئولان پژوهش و فناوری به بازديدکنندگان از ديگر برنامه‌های پيش‌بينی شده در غرفه شركت مناطق نفتخيز جنوب در اين نمايشگاه است.
وی ادامه داد: همچنين به مناسبت گراميداشت هفته پژوهش و با هدف تشويق و ايجاد انگيزه در دانش آموزان، روز يکشنبه 12 آذرماه از دانش آموزان پژوهشگر مدارس مناطق شركتی واقع در شهرك نفت و نيوسايت تجليل خواهد شد.
نمايشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان از نهم تا دوازدهم آذرماه 1396 در نوبت صبح از ساعت 9 تا 12 و نوبت بعدازظهر از ساعت 16 تا 21 در محل نمايشگاه بين المللی اهواز پذيرای علاقمندان است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.