خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 39641
Share

چرا کمپ ترک اعتیاد زنان دزفول فعال نیست؟

سرپرست اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به فعال نبودن کمپ ترک اعتیاد دزفول گفت: ایجاد کمپ ترک اعتیاد در دزفول اشتباه بود.

سرپرست اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به فعال نبودن کمپ ترک اعتیاد دزفول گفت: ایجاد کمپ ترک اعتیاد در دزفول اشتباه بود.
سیده فرانک موسوی با اشاره به فعالیت تنها کمپ ترک اعتیاد زنان خوزستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به جمعیت دو میلیون و 200 هزار نفره بانوان در خوزستان و میزان آسیب‌های اجتماعی موجود در این استان آیا تنها یک کمپ ترک اعتیاد با ظرفیت حدود 30 نفر جوابگوی مشکلات بانوان است؟
وی افزود:  کمپ ترک اعتیاد زنان اهواز به دلیل امکانات محدود توانایی پاسخگویی به تعداد مراجعین به این کمپ را ندارد.
سرپرست اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به احداث کمپ ترک اعتیاد دزفول گفت: در حال حاضر این کمپ فعال نیست زیرا در این شهرستان نیازی به احداث کمپ ترک اعتیاد نبود. با توجه به بافت جمعیتی دزفول احداث کمپ ترک اعتیاد در دزفول اشتباه بود. این کمپ باید در شهرستان دیگری که در آن میزان اعتیاد بانوان بالاتر بود، احداث می‌شد.
وی عنوان کرد: برخی از زنان معتاد به دلیل مشکلات فرهنگی و خانوادگی تمایل دارند که برای ترک اعتیاد از دارو و به صورت سرپایی استفاده کنند ولی تعداد زیادی نیز تمایل به درمان در کمپ ترک اعتیاد دارند.
موسوی گفت: مشکلات این کمپ در کارگروه مبارزه با مواد مخدر خوزستان در حضور اعضای شورای شهر اهواز، شهرداری و کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر اعلام شده و قرار بر این است که کمپ ترک اعتیاد زنان اهواز مجهزتر شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.