خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
کد خبر : 39599
Share

ویسی: خوزستانی بازی کردیم/ مشکلات مالی‌مان برطرف می‌شود

سرمربی استقلال خوزستان معتقد است با حضور مالک جدید شرایط مالی تیمش تغییر می‌کند و می‌توانند در نیم فصل دوم به رده‌های بالای جدول برسند.

سرمربی استقلال خوزستان معتقد است با حضور مالک جدید شرایط مالی تیمش تغییر می‌کند و می‌توانند در نیم فصل دوم به رده‌های بالای جدول برسند.
عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی  با پیکان،اظهار کرد: بازی واقعا سراسر هجومی را ارائه کردیم. برای پیروزی به میدان رفتیم. بازیکنانم خیلی خوب شرایط را درک کردند. خوزستانی ها همیشه در بدترین شرایط، خوب ظاهر می شوند. بازیکنانم خوزستانی بازی کردند. توانستیم از موقعیت‌های خوبمان استفاده کنیم و سه امتیاز حساس را ببریم و از نظر روحی در شرایط بهتری قرار بگیریم.
ویسی درباره تعریف و تمجید مجید جلالی از این تیم گفت: تیم پیکان را به خوبی آنالیز کردیم. روند این تیم خیلی خوب بود و تا این هفته خیلی شایسته ظاهر شدند. تیم جوانی بودند و باید پا به پای آن‌ها پیش می‌آمدیم. تعریف آقای جلالی می‌تواند بار روانی خوبی برای ما داشته باشد.
او ادامه داد: توانستیم به نقطه ضعف این تیم ضربه بزنیم. ما جای امتیاز از دست دادن نداشتیم. خوشبختانه بازیکنانم خوب بازی کردند و به پیروزی رسیدیم.
ویسی درباره انتخاب مالک جدید گروه ملی و اینکه آیا با حضور او امیدوار به حل مشکلات است، گفت: مالک جدید قول حمایت از تیم را داده و برای حمایت از استقلال جلو آمده و بازیکنانم به آینده امیدوار شدند. مطمئنا مشکلات تیم برطرف می‌شود. صحبت‌های خوبی با مالک تیم داشتم و مطمئن باشید او به تیم کمک خواهد کرد. می‌توانیم با این وضع در نیم فصل بازیکنان خوبی را بگیریم و به رده‌های بالاتر جدول برسیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.