خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
کد خبر : 39597
Share

حاجی‌زاده: هیات ورزش بیماران خاص خوزستان، جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد

رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان گفت: اکنون هیات خوزستان در کشور و همچنین خود استان، جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است و می‌طلبد که مسوولان به این موضوع توجه کنند.

رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان گفت: اکنون هیات خوزستان در کشور و همچنین خود استان، جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است و می‌طلبد که مسوولان به این موضوع توجه کنند.
کیامرث حاجی‌زاده در مراسم تجلیل از مدال‌آوران هیات‌ ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان که امروز (پنجشنبه) در محل اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر گروه‌های تروریستی در منطقه خاورمیانه و همچنین تبریک هفته بسیج، اظهارکرد: در سه سال گذشته با فعال شدن مجدد فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا در کشور، هیات خوزستان نیز با حمایت مسوولان وقت اداره‌کل ورزش و جوانان استان، مجددا فعالیت خود را از سر گرفت و توانست در مدت زمان کوتاه، جایگاه خود را در بین تمام هیات‌های استانی و به ویژه هیات‌های ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای کشور پیدا کند.
وی بیان کرد: هیات خوزستان در این مدت زمان، برای دو سال متوالی در سال‌های 94 و 95 موفق شد عنوان برتر کشور را به دست آورد و ان‌شاءالله بتوانیم این عنوان را در سال 96 نیز تکرار کنیم. این موفقیت با دعای خیر جامعه ورزش بیماران خاص استان به دست آمده است.
رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان گفت: بیماران خاص و پیوند اعضا باید به بطن جامعه آورده شوند و به آن‌ها گفت، نه تنها می‌توانید مانند مردم عادی در جامعه زندگی کنید، بلکه می‌توانید در عرصه‌های مختلف افتخارآفرین باشید و سکوهای برتر را به دست آورید.
وی خاطرنشان‌کرد: شمار مدال آوران استان خوزستان در کشور که بیشتر آ‌نها مدال طلا هم بوده، بسیار است و این موفقیت در مدت زمان کوتاه و همچنین با حداقل امکانات به دست است. ما 25 مدال کشوری داشتیم در حالی‌که وقتی کارمان را آغاز کردیم، مدال آوران استان یک یا دو نفر بودند که حتی بعضا این نفرات از استان‌های دیگر به نام خوزستان شرکت می‌کردند و این برای استان ورزش‌خیزی همچون خوزستان جای شرمندگی داشت.
حاجی‌زاده بیان کرد: اکنون جایگاه هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان به صورتی است که خود فرمانداران و بخشداران مشتاقانه پای کار می‌آیند و اعلام می‌کنند که می‌خواهند ریاست هیات را بر عهده بگیرند. من معتقدم خدمت کردن در این عرصه، دفع بلا در زندگی این افراد است.
وی افزود: در آغاز کارمان در کشور با استانی برابری کردیم که 25 سال سابقه، 15 مدال‌آور کشوری و 9 مدال‌آور جهانی داشت. اکنون هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان در کشور و همچنین خود استان، جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و می‌طلبد که مسوولان به این موضوع توجه کنند.
رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند  اعضای خوزستان گفت: ورزش قهرمانی جای خود را دارد ولی باید به ورزش به عنوان معقوله پیشگیرانه نگاه کنیم. ورزش همگانی پایه و اساس ورزش قهرمانی به‌ویژه در هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا است. احساس می‌کنم کمی در بحث ورزش همگانی دچار غفلت شده‌ایم.
وی بیان‌ کرد:  ما ثابت کرده‌ایم که بدون اعتبار مالی هم می‌توان کار کرد ولی کار در چنین شرایطی سخت است. ما شش گروه بیماران را با جامعه آماری بالا تحت پوشش داریم و واقعا با هیات‌های دیگر متفاوت هستیم. ما انتظار داریم که مسوولان نگاه ویژه‌ای به این هیات داشته باشند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.