خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
کد خبر : 39590
Share

نشان برنز مسابقات زیر ۲۳ سال جهان بر گردن فرنگی‌کار خوزستانی

نماینده خوزستانی وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران، مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان در رده سنی زیر ۲۳ سال را از آن خود کرد.

نماینده خوزستانی وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران، مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان در رده سنی زیر ۲۳ سال را از آن خود کرد.
روز دوم این رقابت ها شب گذشته (چهارشنبه) در کشور لهستان برگزار شد که امین کاویانی در وزن ۶۶  کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم  به روی تشک رفتند.
امین کاویانی نژاد در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مانیش از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل بک کونوربایف از قرقیزستان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.
کاویانی نژاد در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی شوگو تاکاهاشی از ژاپن را با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آلن میرزویان از روسیه با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. او در این دیدار آبیلایخان آمزیف از قزاقستان را با نتیجه ۵ بر یک مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز امین میرزازاده دیگر کشتی گیر خوزستانی در این پیکارها، در دور اول مقابل سینگ مهارس از هند با نتیجه ۱۰ بر یک به برتری رسید. وی در دور دوم منصور شادوکایف از قزاقستان را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد. میرزازاده در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی عبدالطیف احمد محمد از مصر را با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
میرزازاده در این مرحله مقابل زویادی پاتاریدزه، قهرمان جوانان جهان از گرجستان با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر یک از مانتاس کنیستاتاس از لیتوانی شکست خورد و پنجم شد.
روز سه‌شنبه نیز در جریان رقابت‌های ۴ وزن نخست، پیام بویری در وزن ۷۵ کیلوگرم صاحب مدال برنز شده بود.
تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران با کسب ۳ مدال برنز که دو مدال آن توسط خوزستانی ها به دست آمد، به کار خود در رقابت های جهانی پایان داد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.