خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
کد خبر : 39550
Share

دكترسياحي:حضور دکتر اردکانیان در راس وزارت نیرو نویدبخش تحولات بنیادین در صنعت انرژی است

احمد سیاحی همچنین اضافه کرد:کارنامه دکتر اردکانیان در زمینه علوم زیست محیطی و انرژی و فعالیتهای تحول ساز وی در کشور و جهان روزنه امید بخشی پیش روی کارشناسان و صاحبنظران صنعت آب و برق کشور گشوده است.

یک کارشناس صنعت آب کشور با بیان اینکه تجارب جهانی دکتر اردکانیان در زمینه انرژی و محیط زیست زمینه ساز تحولات بنیادین در وزارت نیرو است خاطر نشان کرد: نگاه راهبردی وی به مقوله انرژیهای نو و مدیریت مصرف آب چشم انداز روشنی پیش روی صنعت آب و برق گشوده است.

دکتر احمد سیاحی همچنین اضافه کرد:کارنامه دکتر اردکانیان در زمینه علوم زیست محیطی و انرژی و فعالیتهای تحول ساز وی در کشور و جهان روزنه امید بخشی پیش روی کارشناسان و صاحبنظران صنعت آب و برق کشور گشوده است.

مدیرکل دفتر تحقیقات و فن آوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آبفا کشور در ادامه به تشریح برخی اقدامات ارزنده دکتر اردکانیان در سطوح ملی و بین المللی پرداخت و گفت:تاسیس و راه اندازی معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی در وزارت نیرو،تاسیس مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری تحت پوشش یونسکو در تهران با مشارکت ۱۱ کشور و سازمان بین المللی،استقرار و اداره شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع ایران در وزارت نیرو،تاسیس دفتر برنامه دهه بین المللی آب در شهر بن آلمان،تاسیس انستیتو دانشگاه سازمان ملل متحد در زمینه مدیریت بهم پیوسته منابع زیست محیطی در شهر سدن آلمان و ... از جمله اقدامات وی در سطوح ملی و بین المللی است.دکترسیاحی افزود: دغدغه های دکتر اردکانیان در زمینه مدیریت مصرف آب و محیط زیست و تاکید وی بر لزوم تغییر گفتمان مدیریت تامین و عرضه به مدیریت تقاضا در مصرف انرژی و رویکرد اجتماعی وی به این مقوله بستر را برای تحولات سازنده در کشورفراهم می نماید.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.