خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 39543
Share

واکنش سرپرست فوتسال بانوان حفاری به حاضر نشدن مس‌ برابر این تیم

سرپرست فوتسال بانوان ملی‌حفاری از عدم رویارویی مس کرمان برابر این تیم واکنش نشان داد و خواستار رسیدگی فدراسیون به این موضوع شد.

سرپرست فوتسال بانوان ملی‌حفاری از عدم رویارویی مس کرمان برابر این تیم واکنش نشان داد و خواستار رسیدگی فدراسیون به این موضوع شد.
منیژه زیبا در خصوص عدم رویارویی مس کرمان در بازی امروز (چهاشنبه) برابر ملی‌حفاری، اظهار کرد: قرار بود این بازی امروز در اهواز برگزار شود ولی حریف اعلام کرد که به دلیل مصدومیت بازیکنانش نمی‌تواند به اهواز بیایید، البته نکته جالب این است که مسی‌ها از دو هفته پیش اعلام کرده بودند که به دلیل مصدومیت بازکنان خود نمی‌تواند برابر ما بازی کنند.
وی افزود: ما این موضوع را از ضعف فدراسیون می‌دانیم و چرا باید راحت بپذیرد که یک تیم به بهانه مصدومیت حاضر به بازی نشود و موضوع تنها با یک جریمه به پایان برسد.
سرپرست تیم فوتسال ملی‌حفاری بیان کرد: اگر بازیکنان تیم حریف مصدوم هستند پس مسوولان این تیم گواهی پزشکی ارائه دهند و این دیدار معوقه اعلام شود، نه این‌که در حالی‌که ما به تفاضل گل در این دیدار نیاز داریم، بازی با حساب 3 بر صفر به سود ما اعلام شود.
وی با اشاره به گل‌های بسیاری که مس کرمان از دانشگاه آزاد و پالایش نفت‌آبادان در هفته های گذشته دریافت کرده بود، عنوان کرد: این تیم برابر دانشگاه آزاد، 13 گل و مقابل آبادان نیز 12 گل خورده بود.
زیبا با بیان این‌که من نسبت به این موضوع گله‌مند هستم و از فدراسیون می‌خواهم که به آن رسیدگی کند، گفت: البته تمام تلاش ما این است که خودمان در تمامی دیدارها به پیروزی برسیم تا دیگر نیازی به تفاضل گل نداشته باشیم. در حال حاضر شرایط تیم ما خوب است و به خوبی نیز نتیجه می‌گیرد و امیدوارم این روند خوب نیز تداوم داشته باشد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.