خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
کد خبر : 39540
Share

مهاجم تیم فوتبال بانوان استقلال‌خوزستان: امسال حتما نتیجه می‌گیریم

مهاجم تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با بیان‌ این‌که امسال حمایت خوبی از تیم صورت گرفته شده است، گفت: ما برای موفقیت تیم و قرار گرفتن در میانه‌های جدول از هیچ تلاشی دریغ نمی‌‌کنیم و کم نمی‌گذاریم.

مهاجم تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با بیان‌ این‌که امسال حمایت خوبی از تیم صورت گرفته شده است، گفت: ما برای موفقیت تیم و قرار گرفتن در میانه‌های جدول از هیچ تلاشی دریغ نمی‌‌کنیم و کم نمی‌گذاریم.
آنیتا انصاری در خصوص بازی تیمش در هفته چهارم لیگ برتر کشور برابر ذوب آهن، اظهارکرد: در این دیدار هم تیم ما و هم حریف خوب کار کردیم ولی به نظرم در صحنه‌هایی داور، بازی را خراب کرد. به طور مثال خودم با شروع نیمه دوم قرار بود به جای بازیکن مصدوم‌مان وارد زمین شوم و در حالی که روی خط آماده ورود به زمین بودم و داور هم می‌دانست که تیم ما قصد انجام این تعویض را دارد، بدون توجه به این موضوع، بازی را شروع کرد.
وی افزود: به نظر من داوری در این دیدار خوب نبود و حتی دو گل از چهار گلی که دریافت کردیم، آفساید بودند. همین‌ها باعث شدند با وجود این‌که در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و در ادامه نیز می‌توانستیم با روحیه بهتری کار و نتیجه را جبران کنیم، تمرکز تیم ما از دست برود.
وی در خصوص دیدار آینده تیمش برابر نماینده بوشهر، عنوان کرد: این تیم چهار امتیازی است و ما به جایگاه آن‌ها توجهی نمی‌کنیم؛ به نظر من تمام تیم‌ها خوب هستند و نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که از این بازی خانگی دست پر خارج شویم.
این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان‌کرد: امسال تیم خوبی داریم و شاید تنها نیاز ما به یک هافبک وسط است. استقلال خوزستان، امسال صد درصد نتیجه خواهد گرفت و به صورتی عمل خواهیم کرد که در میانه‌های جدول قرار بگیریم. به طور حتم با روحیه‌ خوبی که بازیکنان دارند و همچنین با درایت خانم سلیمانی به این مهم می‌رسیم. ما برای موفقیت تیم و قرار گرفتن آن در میانه‌های جدول از هیچ تلاشی دریغ نمی‌‌کنیم و کم نمی‌گذاریم.
وی با اشاره به حمایت بهتری که نسبت به سال گذشته از این تیم شده است، گفت: امسال تیم ما به خوبی از سوی آقای شولی سرپرست مدیرعاملی باشگاه و همچنین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان حمایت می‌شود و همین حمایت‌ها و نگاه خوبی که به تیم شده، انگیزه ما را برای کار، بیشتر کرده است. ما با تمام وجود در بازی‌ها حاضر می‌شویم تا بتوانیم پاسخ محبت مسوولان را بدهیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.