خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر : 39537
Share
سرمربی شهرداری ماهشهر پس از استعفا:

به هر قیمتی نباید در فوتبال بود/در ماهشهر عذاب کشیدم

سرمربی مستعفی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با بیان این که به نظرم نباید به هر قیمتی در فوتبال بود، گفت: سعی کردم به فوتبال این شهر کمک کنم ولی افراد معدودی بودند که نمی خواستند تیم نتیجه بگیرد و به دنبال منافع خودشان بودند.سیدکوروش موسوی در خصوص استعفای خود پس از بازی روز گذشته

سرمربی مستعفی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با بیان این که به نظرم نباید به هر قیمتی در فوتبال بود، گفت: سعی کردم به فوتبال این شهر کمک کنم ولی افراد معدودی بودند که نمی خواستند تیم نتیجه بگیرد و به دنبال منافع خودشان بودند.
سیدکوروش موسوی در خصوص استعفای خود پس از بازی روز گذشته (سه شنبه) برابر ایران جوان بوشهر، اظهارکرد: از دقیقه 65 به بعد بازی در هفته سوم  که در دقیقه پایانی مسابقه به گل رسیدیم و پیروز از زمین خارج شدیم، عده ای نسبت به من و تیمم فحاشی کردند که من همان موقع متوجه شدم که شهر خوبی را برای کار کردن انتخاب نکردم، چرا که عده ای به دنبال منافع خود بودند و مطمئنا از سوی همکاران ما برای شعار دادن علیه تیم و تخریب آن حمایت می شدند . این عده واقعا شروع به تخریب تیم کردند و من واقعا در این مدت اذیت شدم.
از هفته سوم استعفا داده بودم
وی افزود: از هفته سوم به بعد چه ما می بردیم و چه نتیجه دیگری رقم می خورد، من از مدیرعامل باشگاه خواهش می کردم که با استعفایم موافقت کند که او  این کار را انجام نمی داد. من حتی شب قبل از بازی روز گذشته با ایران جوان بوشهر نیز طی صحبت با یکی از اعضای هیات مدیره گفتم که در بازی فردا هر نتیجه ای که رقم بخورد، من دیگر استعفا می دهم که از من خواست این کار را انجام ندهم ولی به او گفتم که کار تمام شده است.
دیگر انگیزه ای برای کار در ماهشهر ندارم
سرمربی مستعفی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با بیان این که واقعا دیگر هیچ انگیزه ای برای کار در این شهر ندارم، گفت: این فضا مسموم است و عده ای واقعا شرایط کار در ماهشهر را برای من سخت کردند. من هم به هر قیمتی نمی توانم در چنین فضایی کار کنم. واقعا در این مدت عذاب کشیدم و این فضا برای من کابوس بود. این تیم لحظه لحظه زندگی من را تحت شعاع قرار داده بود و نمی توانستم مشکلات آن را نادیده بگیرم.
وی افزود: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه و همچنین اعضای شورای شهر ماهشهر نسبت به من لطف داشتند و واقعا با تمام وجود از من حمایت داشتند و به من می گفتند که تعهد داده ای که تیم را در اولین سال حضورش در لیگ یک، در یکی از رده های دوازدهم تا چهاردهم قرار دهی، پس به هیچ کسی کار نداشته باش، چرا که این عده باتوجه به این که منافع شان در خطر است، با ما مشکل دارند.
آن تعداد هوادار از دقیقه 20 هر بازی شروع به تخریب تیم می‌کردند
موسوی بیان کرد: این عده هوادار با در دست داشتن بلندگوی دستی، از دقیقه 20 بازی شروع به فحاشی و تخریب تیم می کردند و اظهارنظرهای مختلفی نسبت به خودم من، بازیکنانم و ترکیب تیم داشتند. هر هفته من با این تعداد داستان داشتم. در بازی روز گذشته نیز این کار را انجام دادند و ما در روزی که خوب هم نبودیم، باور کنید که حریف از اندک موقعیت های خود به گل رسید و داور هم مانند بازی های گذشته دو پنالتی را برای ما نگرفت. ما بارها تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفتیم که توپ های مان به گل تبدیل نشدند و در نهایت دشمنان خوشحال شدند.
در این مدت واقعا اذیت شدم
وی عنوان کرد: من هم بعد از بازی گفتم که دیگر به هیچ عنوان نمی توانم در شهر ماهشهر کار کنم. من حتی اگر کار شخصی هم داشته باشم، دیگر حاضر نیستم به این شهرستان بروم، چرا که واقعا در این مدت اذیت شدم. من در این مدت سختی های بسیاری کشیدم ولی حرفی نزدم و حتی نگفتم چرا مطالبات بازیکنان پرداخت نمی شود. بازیکنانم نسبت به من لطف داشتند که حرفی در این خصوص نمی زدند ولی تاثیر این موضوع در عملکردشان مشهود بود. به هر حال آن ها هم زندگی و شرایط خاص خود را دارند.
اکنون نفس راحت می‌کشم
سرمربی مستعفی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: علی رغم این که کمی اعتبارم زیر سوال رفت ولی الان نفس راحت می کشم. من تلاش کردم که فوتبال تهاجمی را وارد شهرستان ماهشهر کنم و هیچ وقت از باخت نمی ترسیدم و چه در خانه و چه بیرون از خانه، فوتبال مان تهاجمی بود. سعی کردم به فوتبال این شهر کمک کنم ولی افراد معدودی بودند که نمی خواستند تیم نتیجه بگیرد. نمی گویم که این تعداد با من مشکل داشتند، چرا که به نظرم اگر یک مترسک هم کنار زمین می گذاشتند، به او هم فحاشی می کردند.
آن عده به دنبال منافع خودشان بودند
وی تاکید کرد:  این عده تنها به دنبال تامین منافع خود بودند و وقتی منافع شان از سوی شهرداری ومن تامین نمی شد، در نهایت در چارچوب مستطیل سبز به من و بازیکنانم توهین می کردند که شاهکار این عده در بازی روز گذشته با ایران جوان بوشهر بود که از شروع بازی تا 40 دقیقه بعد از مسابقه نیز به ما توهین کردند و بطری به زمین پرتاب می کردند و منتظر بودند که من از رختکن بیرون بیایم.
موسوی افزود: یکی از مهمترین دلایل استعفای من جو بدی بود که این عده هوادار درست کرده بودند. زحمات بسیاری برای این تیم کشیده شد ولی این عده تمرکز را کاملا از ما گرفته بودند. من هم گفتم اگر مشکل من هستم، می روم و ان شاءالله که تیم موفق باشد و نماینده استان در لیگ یک حفظ شود.  قطعا هم به همین صورت خواهد شد، البته اگر این عده بگذارند که تیم کار خودش را انجام دهد.
در فوتبال ما جایگاه افراد تغییر کرده است
وی عنوان کرد: وقتی تماشاگر روی سکو برای تیم و ترکیب آن تصمیم می گیرد، این نشان می دهد که فضای فوتبال ما فاسد شده است. در فوتبال ما جایگاه افراد تغییر کرده است. اگر افراد مرتبط به فوتبال و مسایل آن، به این موضوع ورود نکنند تعداد این افراد روز به روز بیشتر می شود و به جایی می رسیم که نمی توانیم مشکل را سر و سامان دهیم.
عده‌ای فضای فوتبال را ناپاک کرده‌اند
سرمربی مستعفی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: از همان بازی های ابتدایی این عده من را به عنوان یک مربی غیر بومی می دانستند و در شعارهای شان از مربی همشهری خودشان یاد می کردند. به نظر من خوب نیست که به هر قیمتی در فوتبال بود. روز گذشته بدترین روز زندگی ام بود، نه به دلیل این که باختیم، بلکه دل من خون است که چنین آدم هایی در فوتبال هستند و فوتبال را ناپاک می کنند. این عده خط می گرفتند که این گونه شعار می دادند.
وی در پایان عنوان کرد: از آقای قنواتی مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره، شورای شهر، مدیرفنی و سرپر ست تیم و همچنین بازیکنانم و تمام همکارانم در کادرفنی که کمک کردند تا تیم با شخصیتی درست کنیم، قدردانی می کنم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.