خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
کد خبر : 39533
Share

فصل خرید در قشم/یا سالیان سفر بهترین خریدها را داشته باشید

جزیره قشم از آن دست مقاصدی‌ست که سال‌هاست خود را به عنوان یکی از بهترین‌ها و ارزان‌ترین‌ها مطرح کرده است و چه بهتر که سفر به این جزیره در فصل پاییز صورت بگیرد؛ آب‌تنی در سواحل خلیج فارس، تجربه بزرگی‌ست که در این زمان از سال، تنها در جزایر جنوبی ایران قابل دست‌یابی است.

خرید پاییزی در قشم به آن دسته از گردشگرانی که توصیه می‌شود که علاقمند به تجربه سفری پر از جذابیت و جنب و جوش در کنار بهرمندی از مراکز خریدی بزرگ و متنوع هستند. جزیره قشم از آن دست مقاصدی‌ست که سال‌هاست خود را به عنوان یکی از بهترین‌ها و ارزان‌ترین‌ها مطرح کرده است و چه بهتر که سفر به این جزیره در فصل پاییز صورت بگیرد؛ آب‌تنی در سواحل خلیج فارس، تجربه بزرگی‌ست که در این زمان از سال، تنها در جزایر جنوبی ایران قابل دست‌یابی است.
آغاز فصل پاییز به معنی رونق گرفتن سفر به جزیره‌های جنوبی ایران است. آب و هوای بسیار گرم و مرطوب در تابستان، فعالیت‌های توریستی جزیره‌های کیش و قشم را به شدت تحت شعاع قرار می‌دهد و گردشگران را مجبور می‌کند که فصل تابستان را درون هتل‌ها بگذرانند. این در حالی‌ست که مهم‌ترین بخش از سفر به جزیره‌ای همچون قشم، خرید از مراکز تجاری بزرگ و متنوع است. البته نباید فراموش کرد که به دلیل همین گرمای شدید، قیمت اکثر اجناس تا حدود زیادی کاهش پیدا می‌کند و بسیاری از صاحبان مشاغل، این فصل را برای پرکردن مغازه‌های‌شان در سراسر کشور انتخاب می‌کنند!
 
خنکی هوا در پاییز هم فضایی را فراهم می‌کند که گردشگران در کنار برخورداری از جاذبه‌های استثنایی جزیره قشم، که بسیاری از آن‌ها در جهان یگانه‌اند، از لذت خرید هم بهرمند شوند. مراکز تجاری بزرگ قشم که جزو بزرگ‌ترین مراکز در جنوب ایران هستند، تجربه‌ای بی‌نظیر برای یک خرید ارزان محسوب می‌شوند و در حقیقت، بسیاری از گردشگران، تور قشم را برای درک همین تجربه انتخاب می‌کنند.
 برای مثال، بازار خلیج فارس یکی از مراکز خرید قشم است که وصفش در تمام ایران به گوش می‌رسد. سالیان سفر که یکی از مجریان اصلی تور قشم است، در مورد این بازار می‌نویسد:
«از شناخته شده ترین بازار های جزیره قشم که در چهار طبقه بنا شده است. طبقه اول و دوم این ساختمان تجاری  و نمایندگی برند های مشهوری همچون نوکیا، کن وود، جی وی سی، وست پوینت، لومینارک و آرکوپال در آن مستقر شده اند. طبقه سوم ساختمان  به واحد های مسکونی و اداری اختصاص دارد و طبقه چهارم  مختص رستوران بزرگ خلیج فارس است...»


نکته دیگر در مورد خرید از قشم در فصل پاییز این است که بسیاری از مراکز خرید این جزیره، در ابتدای پاییز اقدام به راه‌اندازی فروش‌های فوق‌العاده و تخفیف‌های ویژه می‌کنند؛ این ویژگی سبب می‌شود که گردشگران قشم، خیال‌شان تا حدود زیادی از بابت قیمت‌ها راحت باشد. به همین دلیل است که پاییز‌های قشم، حتی شلوغ‌تر از بهارهای این جزیره است؛ امکانات عالی اقامتی، جاذبه‌های حیرت‌آور طبیعی، تفریحات مدرن و ویژه، سواحل بکر خلیج فارس و از همه مهم‌تر، مراکز خرید استثنایی، پکیج کاملی را برای جزیره قشم رقم زده است.
منبع: parstourism.ir


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.