خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
کد خبر : 39520
Share

حیدری خبر داد: احداث یک مجموعه ورزشی در ملاشیه

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در راستای تقویت و توسعه ورزش مناطق کمتر توسعه‌یافته، یک مجموعه ورزشی در منطقه ملاشیه احداث می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در راستای تقویت و توسعه ورزش مناطق کمتر توسعه‌یافته، یک مجموعه ورزشی در منطقه ملاشیه احداث می‌شود.
افشین حیدری با اعلام این خبر، اظهارکرد: در راستای تقویت و توسعه ورزش مناطق کمتر توسعه‌یافته مبلغ چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح برکت از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای هزینه در مناطق محروم، برای این پروژه اختصاص داده شده است.
وی افزود: مراحل قانونی واگذاری زمین مورد نیاز برای احداث این مجموعه ورزشی در حال پیگیری است و تا چند روز آینده نیز این زمین به اداره‌کل ورزش و جوانان استان تحویل داده خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: اداره‌کل در نظر دارد با استفاده از پیمانکاران مجرب کار ساخت این پروژه را آغاز کند و مراسم کلنگ‌زنی آن نیز به زودی برگزار خواهد شد.
وی با بیان این‌که این مجموعه شامل استخر سرپوشیده و زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، گفت: با توجه به این‌که طرح برکت مربوط به مناطق محروم است، در صدد هستیم تا در کوتاهترین زمان و با بهترین کیفیت، این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.