خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 39499
Share

هوشمند: استقرار اتوبوس اهدای خون در دانشگاه شهید چمران اهواز

اتوبوس سیار اهدای خون سازمان انتقال خون در دانشگاه شهید چمران اهواز استقرار یافت.

اتوبوس سیار اهدای خون سازمان انتقال خون در دانشگاه شهید چمران اهواز استقرار یافت.
عبدالرحیم هوشمند٬ معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: اتوبوس سیار اهدای خون با هماهنگی سازمان انتقال خون در دانشگاه شهید چمران اهواز مستقر شده است و از فردا آغاز به فعالیت خواهد کرد.
وی افزود: این اتوبوس جنب کتابخانه مرکزی دانشگاه مستقر است و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۳ و ۲۴ آبان) از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ پذیرای دانشجویانی خواهد بود که تمایل به اهدای خون دارند. متقاضیان برای انجام این کار نیاز است که کارت ملی به همراه خود داشته باشند.
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: این کار به همت انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) و با هماهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه انجام گرفته و هدف اصلی آن یک فعالیت مدنی و اجتماعی در راستای افزایش سلامت اهداکنندگان٬ حضور دانشجویان در فعالیت‌های بشردوستانه و تامین نیاز کسانی است که نیاز به خون دارند.
هوشمند با بیان اینکه بنا است که هر شش ماه یک بار اتوبوس سیار اهدا خون در دانشگاه مستقر شود٬‌ عنوان کرد: سازمان انتقال خون و دانشگاه، فاصله مکانی زیادی دارند و ممکن است رفت و آمد به سهولت نباشد٬ از سویی بسیاری از دانشجویان علاقه‌مند به اهدای خون هستند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.