خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
کد خبر : 39418
Share

ویسی: مشکلات تیم دیوانه‌ام کرده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به مشکلات بسیار این تیم و این‌که گویا سپردن مالکیت باشگاه به عبدالرضا موسوی منتفی شده است، گفت: دیگر دیوانه شده‌ام. چرا کسی پاسخگوی ما نیست؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به مشکلات بسیار این تیم و این‌که گویا سپردن مالکیت باشگاه به عبدالرضا موسوی منتفی شده است، گفت: دیگر دیوانه شده‌ام. چرا کسی پاسخگوی ما نیست؟
عبدالله ویسی در پاسخ به این سوال که گویا سپردن مالکیت باشگاه به عبدالرضا موسوی منتفی شده است و بازهم باشگاه در بلاتکلیفی به سر می‌برد، اظهارکرد: من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است و دیگر دیوانه شدم؛ چرا کسی نمی‌خواهد پاسخگوی ما باشد؟ درست است که تکلیف کارخانه گروه ملی مشخص نشده است ولی حداقل تکلیف باشگاه را مشخص کنند.
وی که از مسایل پیش آمده به شدت ناراحت و عصبانی بود، گفت: گرفتار شده‌ایم. من وضعیت باشگاه و تیم را به همه مسوولان استان گفته‌ام و کسی نیست که از این مسایل خبر نداشته باشد ولی متاسفانه هیچ کاری نمی‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که هنوز ریالی دریافت نکرده‌ام، افزود: خود من در حالی که ابتدای فصل اسپانسر تیم مبلغی را به حسابم برای تیم واریز کرد، آن را بین بازیکنان تقسیم کردیم و خودم تاکنون ریالی دریافت نکرده‌ام.
وی عنوان کرد: وضعیت به صورتی است که باشگاه هنوز پول چمدان و همچنین لباس‌هایی که برای تیم تهیه کرده و مربوط به دو سال پیش است، پرداخته نکرده و مگر آن مغازه‌دار چه گناهی کرده است؟
ویسی با بین این‌‌‌‌که استقلال خوزستان بی‌صاحب است و واقعا از این شرایط دیوانه شده‌ام، گفت: تیم وضعیت افتضاحی دارد و یعنی کسی در این استان نیست که به فریاد ما برسد و مگر استقلال خوزستان متعلق به این استان نیست که کسی به آن اهمیت نمی‌دهند؟
وی افزود: وقتی گفتند که تکلیف مالکیت باشگاه مشخص شده است، بازیکنان با روحیه و انگیزه بسیار در جام‌حذفی برابر ملوان حاضر شدند و به برد رسیدند و پس از آن هم موفق به شکست سیاه‌جامگان در لیگ برتر شدند اما اکنون که شنیده می‌شود، سپردن مالکیت باشگاه به آقای موسوی منتفی است، بازهم همه چیز به‌هم ریخته است و نمی‌دانم تمرین تیم برگزار خواهد شد یا خیر.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که توانایی بازیکنانم بیش از این است و باید حمایت شوند، گفت: انگار نمی‌خواهد که تیم جان بگیرد. ما تا چه زمانی باید شاهد این مشکلات باشیم و چرا تیمی که می‌تواند هواداران بسیاری را به ورزشگاه بکشاند، رها شده است؟


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.