خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
کد خبر : 39174
Share

سلیمانی: بازی سختی با سیرجان داریم ولی ناامید نیستم

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با اشاره به نخستین دیدار تیمش در لیگ برتر کشور برابر نماینده سیرجان،گفت: بازی سختی داریم ولی ناامید نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با اشاره به نخستین دیدار تیمش در لیگ برتر کشور برابر نماینده سیرجان،گفت: بازی سختی داریم ولی ناامید نیستیم.
فروزان سلیمانی در خصوص آمادگی تیمش پیش از بازی در هفته اول لیگ برتر کشور برابر شهرداری سیرجان، اظهار کرد: نمی‌توانم بگویم برای این دیدار خیلی آماده هستیم، چرا که تمرینات لازم را نداشته‌ایم و تنها پنج جلسه تمرین کرده‌ایم. اکنون تلاش‌مان این است که به حدی برسیم که بتوانیم روز جمعه برابر نماینده سیرجان بازی کنیم.
وی افزود: تمرینات‌مان را خیلی دیر شروع کردیم و سعی ما این است که بازی خوبی را ارائه دهیم. این هفته باید مقابل یکی از بهترین تیم‌های کشور بازی کنیم که از بازیکنان و سرمربی خوبی بهره می‌برد. می‌دانیم بازی سختی داریم ولی ناامید نیستیم. امیدوارم بازیکنانم روز جمعه نمایش خوبی داشته باشند. ما برای امتیاز گرفتن بازی می‌کنیم و ان شاءالله با دست پر از میدان خارج شویم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با ابراز رضایت از حمایت‌هایی که تاکنون از این تیم صورت گرفته است، عنوان کرد: تاکنون مسوولان امکانات خوبی برای ما فراهم کرده اند و حمایت ها خوب بوده است.
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که تمرینات را دیر آغاز کرده‌ایم، فکر می‌کنید چند هفته برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان دارید؟ عنوان کرد: تیم ما نیاز به زمان دارد و حداقل باید چهار پنج هفته از مسابقات بگذرد تا تیم جمع و جور شود و بتوانیم به آن چه مدنظرمان است، برسیم. ضعف‌هایی وجود دارد که باید در این مدت برطرف شوند. همچنین قرعه خوبی به ما نخورده است و علاوه بر بازی سختی که این هفته داریم، در هفته دوم نیز باید به سنندج برویم.
سلیمانی با بیان این که استقلال خوزستان تنها نماینده استان در لیگ برتر است و می‌طلبد که همه دست به دست هم دهند تا تیم به موفقیت برسد، گفت: ما باید از نظر روحی روانی نیز روی بازیکنان کار کنیم، چرا که سال گذشته نتایج خوبی حاصل نشد و باید بتوانیم ضمن این که ضعف‌ها را برطرف می‌کنیم، از نظر روحی نیز بازیکنان را به سطح خوبی برسانیم تا اعتماد به نفس لازم را به دست آوردند و بدانند که اگر تلاش کنند، می‌توانند به حدی برسند که حتی از حریفان امتیاز بگیرند.
وی در خصوص ترکیب تیمش نیز گفت: بازیکنان سال گذشته را در اختیار داریم، ضمن این که دو بازیکن خارج از استان نیز جذب کردیم. همان طور که گفتم با توجه به دیر بسته شدن تیم، اکنون بازیکنانم در شرایط بدنی مناسبی قرار ندارند و باید چند هفته از مسابقات بگذرد تا به آمادگی نسبی برسند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.