خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
کد خبر : 39166
Share

فکری: برای افزایش فاصله‌مان با سایر تیم‌ها باید تلاش کنیم/داوران اجازه وقت‌کشی ندهند

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان با بیان این‌که باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا فاصله‌مان را با تیم‌هایی که در حال تعقیب ما هستند، بیشتر کنیم، گفت:‌ توانایی بازیکنان من بیشتر از این‌ها است و امیدوارم در ادامه به آن‌چه مدنظرم است، دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان با بیان این‌که باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا فاصله‌مان را با تیم‌هایی که در حال تعقیب ما هستند، بیشتر کنیم، گفت:‌ توانایی بازیکنان من بیشتر از این‌ها است و امیدوارم در ادامه به آن‌چه مدنظرم است، دست پیدا کنیم.
محمود فکری در خصوص پیروزی یک بر صفر تیمش در هفته نهم لیگ یک کشور برابر شهرداری تبریز، اظهارکرد: بازی خوبی بود و شهرداری تبریز باتوجه به نتایجی که تاکنون به دست آورده بود، می‌خواست در این دیدار به برتری برسد و به همین دلیل نفرات خود را انتحاری چیده بود.
وی بیان کرد:‌ بازی سختی برای ما بود ولی بازیکنانم تمرکز لازم را داشتند و اشتباهات‌شان در این بازی بسیار کم بود. ما به حریف اجازه نفوذ ندادیم و در ادامه نیز از فرصتی که برای گلزنی به دست آوردیم، استفاده کردیم و به گل رسیدیم. ما در واقع 3 امتیاز شیرین را کسب کردیم و صدرنشین ماندیم. امیدوارم در ادامه نیز این روند را حفظ کنیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: از تلاش تمام بازیکنانم راضی هستم. آن‌ها بسیار زحمت می‌کشند و مشکلات را پشت را سر می‌گذارند. در دوره‌ای که هوای مسجدسلیمان گرم بود، بازیکنانم بسیار اذیت شدند ولی تمام شرایط سخت را تحمل کردند.
وی افزود: ان‌شاءالله شاهد نتایج بهتری باشیم و تلاش بیشتری داشته باشیم تا فاصله‌مان را با تیم‌هایی که در حال تعقیب ما هستند، بیشتر کنیم. توانایی بازیکنان من بیشتر از این‌ها است و انتظار بیشتری از آن‌ها داریم. بازیکنانم پتانسیل بهتر شدن را دارند و امیدوارم درنهایت به آن‌چه مدنظرم است، برسیم.
فکری در پاسخ به این ‌سوال که در 9 هفته سپری شده از لیگ، داوری‌ها به چه صورت بوده است؟ عنوان کرد: در یکسری از بازی‌ها از نظر داوری اذیت شدیم و در برخی دیدارها نیز داوران عادلانه سوت زدند؛ در خیلی از بازی‌هایی که در مسجدسلیمان داشتیم، حریفان ما وقت‌کشی زیادی داشتند که متاسفانه داوران این را لحاظ نمی‌کردند و وقتی هم به داور می‌گفتیم، عنوان می‌کرد که این موضوع را لحاظ می‌کند ولی مهم این بود که آن‌ها بازی را از سرعت می‌انداختند. داوران نباید به تیم‌ها اجازه دهند که وقت‌کشی داشته باشند و امیدوارم در ادامه داوری‌هایی را ببینیم که عادلانه‌تر باشد.
وی با قدردانی از مدیریت باشگاه، گفت: ‌مسوولان باشگاه پیش از بازی با شهرداری تبریز در محل تمرین ما حاضر شدند و پاداشی را هم برای بازیکنان در نظر گرفتند. همچنین یکسری امکانات نیاز داشتیم که آقای ناصری، رییس شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان دستور ویژه داد که در این زمینه توجه بیشتر و بهتری صورت بگیرد و مشکلات برطرف شود.
سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان بیان کرد:‌ همچنین آقای یزدی، مدیرعامل باشگاه برای بازی با شهرداری همراه ما به تبریز آمد که حضور این دوستان برای ما دلگرم‌کننده بود و انگیزه ایجاد کرد. ما این برد را به مدیریت باشگاه که نقش بسیاری در کسب این نتیجه داشتند و همچنین هواداران تقدیم می‌کنیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.