خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
کد خبر : 39155
Share
/هفته دهم لیگ برتر فوتبال/

استقلال خوزستان به دنبال فرار از قعر جدول

تیم‌های استقلال خوزستان، نفت‌آبادان و فولاد در هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور برابر حریفان خود قرار می‌گیرند.

تیم‌های استقلال خوزستان، نفت‌آبادان و فولاد در هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور برابر حریفان خود قرار می‌گیرند.
هفته دهم لیگ برتر از فردا (سه شنبه) آغاز می‌شود و استقلال خوزستان در اولین دیدار این هفته پا به میدان می‌گذارد و تیم‌های نفت‌آبادان و فولاد نیز روز پنج‌شنبه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
نفت تهران – استقلال خوزستان
دو تیمی که در لیگ هفدهم اوضاع و احوال خوبی ندارند و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند، در هفته دهم به هم رسیدند. دیداری که کسب سه امتیاز آن می‌تواند در صعود یکی از تیم‌های استقلال خوزستان و نفت تهران در جدول رده‌بندی تاثیر بسیاری داشته باشد.
آبی‌پوشان خوزستانی که هفته گذشته در مصاف با پرسپولیس متحمل شکست سنگین 3 بر یک شدند، حال برای فرار از قعر جدول رده‌بندی به هر سه امتیاز بازی با نفت تهران نیاز دارند. ویسی هم که در این بازی صدمین حضورش را روی نیمکت آبی‌ها در لیگ برتر تجربه می‌کند، ارزش سه امتیاز این دیدار را خوب می‌داند و هرطور که شده می‌خواهد، از این بازی سرافراز خارج شود تا تیمش را از شرایط بسیار بدی که در آن قرار دارد، خارج کند.
نفت تهران هم تنها دو امتیاز از استقلال خوزستان بیشتر دارد و با 9 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته است. درخشان هم که دوباره به این تیم برگشته به هیچ عنوان نمی‌خواهد همچون بازی هفته گدشته در آبادان شکست بخورد. بر این اساس تقابل دو تیمی که وضعیت خوبی ندارند و به دنبال جدا شدن از رده‌های پایین جدول هستند، می‌تواند دیدنی باشد.
این بازی از ساعت 15:45 روز سه‌شنبه (25 مهرماه) در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.
سیاه جامگان – نفت آبادان
شاگردان کمالوند که هفته گذشته موفق شدند در مصاف با نفت تهران، پیروزی داربی نفتی ها باشند، با انگیزه خوب برابر سیاه جامگان قرار می‌گیرند. نفتی‌ها که تا پیش از بازی با نفت تهران نتوانسته بودند نتایج راضی کننده‌ای کسب کنند، دیگر نمی‌خواهند به آن هفته‌های بد برگردند و تنها به پیروزی در دیدار با مشهدی‌ها فکر می‌کنند.
در آن سوی میدان نیز سیاه‌جامگانی قرار دارد که با هفت امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی جای گرفته است. مسوولان این باشگاه نیز که از نتایج کسب شده در 9 هفته سپری شده از لیگ، راضی نبودند به امید کسب نتایج بهتر به تیم شوک وارد کردند و مرزبان را جایگزین میثاقیان کردند.
دیدار دو تیم سیاه‌جامگان و نفت آبادان از ساعت 16:15 روز پنجشنبه (27 مهرماه) در مشهد برگزار می‌شود.
فولاد – سایپا
فولاد که هفته گذشته تک امتیاز با ارزش را برابر استقلال تهران آن هم در آزادی به دست آورد و توانست روند نتیجه‌گیری خود را حفظ کند، با اعتماد به نفس و انگیزه خوبی در هفته دهم به مصاف سایپا خواهد رفت. سرخ‌پوشان خوزستانی که هفته‌ها است، روند خوبی داشته‌اند و اکنون با 15 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند، با کسب سه امتیاز بازی با سایپا می‌توانند در صورت شکست سایر رقبای بالای جدول، جهش خوبی در جدول داشته باشند.
تیم علی دایی هم که از هفته پنجم تاکنون طعم برد را نچشیده است و با 13 امتیاز در حال تعقیب تیم فولاد است، به دنبال پیروزی مقابل فولاد و پایان دادن به ناکامی‌ هفته‌های اخیر خود است. سایپا کار آسانی در اهواز و برابر هواداران و بازیکنان با انگیزه پورموسوی نخواهد داشت.
دیدار فولاد و سایپا که در جدول رده‌بندی همسایه هستند، با توجه به اهمیت بازی برای دو تیم، جذاب و دیدنی خواهد بود.
فولاد از ساعت 18 روز پنجشنبه (27 مهرماه) در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای سایپا است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.