خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
کد خبر : 39115
Share

ویسی: با انگیزه کافی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید برای کسب امتیاز مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید برای کسب امتیاز مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند.
عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس، اظهار کرد: بازیکنان با تمام وجود برای این بازی می‌کنند و انگیزه کافی را دارند. ما نسبت به داشته‌های‌مان بازی می‌کنیم. استقلال برای امتیاز گرفتن بازی می‌کند و این که در خانه خودمان هستیم نکته مثبتی برای ما است.
او افزود: با توجه به بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و شکست‌شان مقابل الهلال، آن‌ها از نظر روحی افت داشته‌اند اما این بازی در رقابت‌های داخلی است. ما هم انگیزه خوبی داریم و نیاز نبود تا از نظر روحی روانی روی آن‌ها کار کنیم. جدول نشان نمی‌دهد که نتیجه بازی چه می‌شود. اگر این‌طور بود رئال مادرید با تیم‌های پایین جدول بازی نمی‌کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره غایبان تیمش در این دیدار گفت: میثم دورقی و شیخ ویسی مصدوم هستند اما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند مقابل پرسپولیس بازی کنند.
وی افزود: این که چه چیزی از ما می‌خواهند مهم است. مسوولان یک چیز شلخته‌ای به من داده‌اند که هیچ چیزیش مشخص نیست. مسوولان می‌دانند که تیم ما نیاز به بازسازی دارد. تیم ما ۲۰ تغییر داشته است. اگر در یک بقالی شاگرد تغییر کند، شاگرد جدید به زمان نیاز دارد که جای روغن را بداند. این که این شرایط را برای این تیم درست کردند به خاطر این بود که یک کارهایی باید انجام می‌دادند که ندادند.
ویسی افزود: بازیکنان امروز بازی‌های گذشته را فراموش می‌کنند و بازی خوبی را به نمایش می‌گذارند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.