خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 39112
Share
/هفته نهم لیگ برتر فوتبال/

جدال خوزستانی‌ها با پایتخت‌نشینان

تیم های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور رو در وی حریفان خود قرار می گیرند.

تیم های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور رو در وی حریفان خود قرار می گیرند.
هفته نهم لیگ برتر کشور از امروز (بیستم مهرماه) آغاز می شود و هر سه نماینده خوزستان به مصاف حریفان خود می روند.
استقلال خوزستان- پرسپولیس
استقلال خوزستان که تا این جای رقابت ها تنها یک بار طعم برد را چشیده است، این روزها با مشکلات زیادی از جمله مسایل مالی دست و پنجه نرم می کند که اعتصاب آبی پوشان را هم در برداشت و هر چند بازیکنان ویسی به تمرین برگشتند ولی مشکلات هنوز پا برجاست.
به نظر می رسد استقلالی ها شرایط خوبی برای رویارویی با پرسپولیس که از انگیزه ی بالایی برخوردار است، ندارند و بر این اساس دو تیم با یکدیگر قابل قیاس نیستند.
ویسی ارزش سه امتیاز این بازی را به خوبی می داند و برای این که حواشی ایجاد شده اطراف تیم را دور کند، در این بازی محکوم به نتیجه گرفتن است.
در آن سوی میدان نیز پرسپولیسی قرار دارد که 25 مهرماه باید در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان برود و این تیم برای حفظ روحیه خود به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد.
به نظر می رسد با توجه به حساسیت های این بازی برای هر دو تیم، تماشاگران خوزستانی در اهواز بازی زیبا و جانداری را شاهد باشند.
دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس از ساعت 17 فردا (پنج شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
استقلال تهران- فولادخوزستان
فولادی ها که طی هفته های اخیر خوب نتیجه گرفته اند و اکنون با 14 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند و به تیمی تقریبا هماهنگ تبدیل شده اند، در بازی با آبی های پایتخت به دنبال حفظ روند نتیجه گیری خود هستند و به هیچ عنوان نمی خواهند برابر استقلال تهران امتیاز از دست بدهند و از رده های بالای جدول جدا شوند.
در آن سو نیز استقلال تهران قرار دارد که شفر آلمانی را جایگزین منصوریان کرده و او نیز نمی خواهد در اولین بازی که به صورت رسمی روی نیمکت استقلال می نشیند، دست خالی آزادی را ترک کند. در این دیدار هم باتوجه به انگیزه های دو تیم برای کسب سه امتیار، بازی تماشاگرپسند و دیدنی خواهد بود.
فولاد از ساعت 17 روز جمعه (21 مهرماه) در آزادی میهمان استقلال تهران است.
نفت آبادان - نفت تهران
این هفته لیگ برتر شاهد داربی نفتی ها است؛ دیداری که آبادانی ها برای رسیدن به سه امتیاز آن به هیچ عنوان پا پس نخواهند کشید، چرا که این تیم طی هفته های اخیر آن طور که باید نتیجه نگرفته و با از دست دادن امتیازات، کار را برای خود سخت کرده است. کمالوند هم خوب می داند با توجه به حساسیت هواداران تیمش، دیگر نمی تواند برابر چشمان آن ها امتیاز از دست بدهد.
نفت تهران هم که از ابتدای فصل تاکنون با مشکلات بسیاری مواجه بوده است، در این دیدار به دنبال نتیجه گرفتن است تا حدودی این نتیجه بتواند تسکینی بر دردهایی باشد که تاکنون کشیده است.
شاگردان کمالوند از ساعت 17:15 روز جمعه (21 مهرماه) در ورزشگاه تختی آبادان پذیرای نفت تهران هستند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.