خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
کد خبر : 39108
Share

کرانی: نمایشگاه نفت با محوریت حضور سازندگان تجهیزات باشد نه واردکنندگان

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان گفت: امسال به لحاظ مسایل مالی که در صنایع استان خوزستان حاکم است، استقبال سازندگان برای حضور در نمایشگاه نفت خوب نبوده است.

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان گفت: امسال به لحاظ مسایل مالی که در صنایع استان خوزستان حاکم است، استقبال سازندگان برای حضور در نمایشگاه نفت خوب نبوده است.
علی کرانی اظهار کرد: بهتر است نمایشگاه نفت با محوریت حضور سازندگان تجهیزات برگزار شود نه نمایشگاهی که در آن چندین سالن به واردکنندگان تجهیزات اختصاص داده شود زیرا اسم نمایشگاه نفت، نمایشگاه سازندگان تجهیزات است نه تامین کننده تجهیزات و باید به این مساله توجه شود.
وی افزود: مطالبات واحدهای صنعتی استان آنقدر زیاد است که این واحدها شرایط حضور در نمایشگاه نفت را ندارند. اگر این مطالبات از سوی شرکت‌های نفتی و حفاری پرداخت شود شاید واحدها برای فعالیت حتی نیاز به وام هم نداشته باشند.
رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان تصریح کرد: امسال به لحاظ مسایل مالی که در صنایع استان خوزستان حاکم است، استقبال سازندگان برای حضور در نمایشگاه نفت خوب نبوده است.
کرانی عنوان کرد: متاسفانه مناطق نفت خیز، حفاری و پتروشیمی‌ها تمام سرمایه در گردش واحدهای کوچک صنعتی استان را پیش خود قبضه کرده‌اند و توان فعالیت را از این واحدها گرفته‌اند.
وی ادامه داد: با این کار نه می‌توان به ایجاد اشتغال بیشتر کمک کرد و نه می‌توان تولید را بر اساس استانداردها دنبال کرد.
رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان اظهار کرد: اگر واحدهای استان بخواهند در نمایشگاه نفت شرکت کنند به اندوخته مادی نیاز است که این اندوخته نیز در اختیار شرکت‌های بزرگ است.
کرانی گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان و بحث بی‌پولی واحدهای صنعتی، این‌که دو نمایشگاه نفت و حفاری در یک ماه به صورت جداگانه برگزار شوند، کار درستی نیست و نمایشگاه‌ها پر بار نخواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: همواره اعلام کرده‌ایم که نمایشگاه نفت و حفاری باید به صورت مشترک برگزار شود زیرا هر دو نمایشگاه در یک جهت است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.