خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
کد خبر : 39096
Share
نماینده اهواز:

کدام عقل سلیمی می‌پذیرد مردم مناطق محروم اهواز در این وضعیت باشند؟

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی‌توجهی شهرداری نسبت به مناطق حاشیه‌ای و محروم اهواز گفت: کدام عقل سلیمی می‌پذیرد که در قرن 21 در کلانشهری که دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های عظیم است، مردم در چنین وضعیتی به سر ببرند؟جواد کاظم‌نسب الباجی با انتقاد از عملکرد شهرداری

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی‌توجهی شهرداری نسبت به مناطق حاشیه‌ای و محروم اهواز  گفت: کدام عقل سلیمی می‌پذیرد که در قرن 21 در کلانشهری که دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های عظیم است، مردم در چنین وضعیتی به سر ببرند؟
جواد کاظم‌نسب الباجی با انتقاد از عملکرد شهرداری اهواز در مناطق حاشیه‌ای به مشکلات کوی مهدیس اشاره و اظهار کرد: مردم کوی مهدیس متاسفانه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. این منطقه فاقد مدرسه مطلوب، کمترین امکانات تفریحی و رفاهی برای کودکان و دیگر امکانات فرهنگی و خدماتی است و مردم آن را در محرومیت به سر می‌برند.
وی افزود: البته شهرداری در کدام منطقه اهواز کاری انجام داده است که بخواهد در کوی مهدیس کاری انجام دهد؟ مناطقی نظیر آسیاباد، حصیرآباد، شلنگ‌آباد، ملاشیه، کوی علوی، کوی مندلی، کوی سیاحی و منبع آب، در زمان انتخابات به آنجا می‌روند تا رأی مردم را بگیرند، ولی کاری برای خدمات‌رسانی به مردم انجام نشده است.
نماینده اهواز در خانه ملت با بیان اینکه توجه خاصی به مناطق محروم و حاشیه‌ای اهواز توسط شهرداری صورت نگرفته است، عنوان کرد: بنا بود کوی مهدیس با توجه به ظرفیت نمایشگاه‌های خودرویی که دارد به حریم شهرستان کارون افزوده شود تا عوارض آن شامل حال مردم این منطقه محروم شود اما هنوز هم وضعیت این منطقه به روشنی مشخص نیست و معلوم نیست که جزو محدوده و حریم شهری کدام یک از شهرستان‌های اهواز و کارون است.
کاظم‌نسب الباجی با اشاره به مشکل فاضلاب در کوی مهدیس بیان کرد: البته این مشکلات در تمام مناطق شهر اهواز وجود دارد و می‌بینیم که در مناطق مختلف، مشکلات عمران شهری، دفع زباله و پسماند، کمبود مدارس، نامطلوب بودن فضاهای آموزشی و مشکل آب و فاضلاب وجود دارد. اما کدام عقل سلیمی می‌پذیرد که مردم یک کلانشهر که ظرفیت‌های عظیم اقتصادی دارند، در چنین وضعیتی زندگی کنند؟ این وضعیت قابل تحمل نیست. چه کسی می‌تواند بپذیرد که در قرن 21، مردم یک کلانشهر هنوز با مشکل دفع فاضلاب دست و پنجه نرم می‌کنند.
وی با بیان اینکه عزم شورای پنجم برای توجه به مناطق حاشیه‌ای جزم است، تصریح کرد: از شهردار محترم و شورای شهر انتظار می‌رود که رسیدگی به وضعیت مناطق حاشیه‌ای و محکوم کلانشهر اهواز را در دستور کار قرار دهند و در این زمینه همت مضاعفی داشته باشند و نمایندگان نیز برای حمایت و پشتیبانی و پیگیری‌های لازم از مرکز آماده هستند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.