خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 39088
Share

سرمربی نفت امیدیه: امسال در کامپوند می توانیم روی سکو باشیم

سرمربی تیم تیراندازی با کمان نفت امیدیه با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در لیگ برتر کشور، گفت: با توجه به پیشرفتی که در بخش کامپوند داشته‌ایم، پیش‌بینی می‌کنم که بتوانیم روی سکو باشیم.

سرمربی تیم تیراندازی با کمان نفت امیدیه با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در لیگ برتر کشور، گفت: با توجه به پیشرفتی که در بخش کامپوند داشته‌ایم، پیش‌بینی می‌کنم که بتوانیم روی سکو باشیم.
بهزاد فولادوند در خصوص عملکرد این تیم در شش هفته سپری شده از لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور اظهار کرد: با توجه به وقفه یک‌ ماهه‌ای که در برگزاری لیگ به دلیل اعزام تیم‌های ملی داشتیم،  آماده نگه داشتن تیم کار خیلی سختی بود و در این شرایط به سختی توانستیم بازیکنان‌مان را به مرز آمادگی برسانیم و حتی در برخی ها نتوانستیم تیم را به آمادگی کامل برسانیم.
وی ادامه داد: البته چنین شرایطی برای تمام تیم‌ها نیز وجود داشت و در کل به نظرم عملکردمان تا این جای رقابت‌ها نسبت به فصل گذشته بهتر بوده است و در ادامه نیز بهتر خواهد شد.
سرمربی تیم تیراندازی با کمان نفت امیدیه گفت: ما امسال برای اولین بار نیز در بخش کامپوند حضور پیدا کردیم و به نظرم بر خلاف پیش‌بینی‌مان از وضعیت خوبی برخوردار هستیم. در حال حاضر تا اینجای رقابت‌ها در رده چهارم کامپوند و در رده پنجم ریکرو قرار داریم.
فولادوند بیان کرد: با توجه به پیشرفتی که در بخش کامپوند داشته‌ایم، پیش‌بینی می‌کنم که بتوانیم در یکی از رده‌های اول تا سوم قرار بگیریم.
وی افزود: شرایط و رقابت در بخش ریکرو کمی سخت‌تر است، چرا که تعدادی ملی‌پوشان در این بخش بیشتر می‌باشد، ضمن این که ریکرو یک رشته المپیکی است و تعداد نفرات حرفه‌ای کشور نیز در این بخش بیشتر هستند.
سرمربی تیم تیراندازی با کمان نفت امیدیه با ابراز از حمایت هایی که تاکنون از این تیم شده است، گفت: امسال شرکت نفت به  خوب از تیم حمایت می کند و تاکنون مشکلی نداشته‌ایم.
وی در پایان عنوان کرد: هفته های هفتم و هشتم لیگ برتر، ۲۷ مهرماه در امیدیه  برگزار خواهد شد و ما در بخش ریکرو به مصاف تیم های هیات یزد و هیات کیش  می رویم و در بخش کامپوند نیز باید با تیم های پترو کیمیاگر راد تهران و هیات یزد بازی کنیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.