خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
کد خبر : 38894
Share
فوتبال خوزستان در خان هفتم لیگ برتر؛

استقلال و نفت در پی جبران، فولاد به دنبال اثبات

استقلال خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف سپیدرود رشت می رود و نفت آبادان و فولادخوزستان در داربی رودرروی هم قرار می گیرند.

استقلال خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف سپیدرود رشت می رود و نفت آبادان و فولادخوزستان در داربی رودرروی هم قرار می گیرند.
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا (پنجشنبه) آغاز می شود و تیم های  استقلال خوزستان، نفت آبادان و فولادخوزستان رودرروی حریفان خود خواهند رفت.
آن چه خان هفتم لیگ برتر را برای سه نماینده فوتبال خوزستان حساس و مورد توجه قرار می دهد، دو شکست دور از انتظار و بد استقلال خوزستان و نفت آبادان در مقابل حریفان و پیروزی بسیار شیرین تیم فولاد خوزستان برابر سپاهان در هفته ششم لیگ برتر بود؛ این یعنی نمایندگان فوتبال خوزستان این بار باید به دنبال جبران و اثبات باشند و به صراحت باید گفت، هرچند رسیدن به این فاکتورها نمی تواند غیرممکن باشد اما آسان هم نخواهد بود.
استقلال خوزستان - سپیدرود رشت
استقلال خوزستان که هنوز در شوک آن شکست سنگین و ناباورانه در مقابل ذوب آهن به سر می برد برای جبران باخت خود  به مصاف سپیدرودی می رود که هفته گذشته توانست تیم قدر نفت آبادان را مغلوب کند. آبی پوشان خوزستانی در این دیدار اجازه لغزش و بی دقتی و کم کاری نخواهند داشت، زیرا  در صورتی که استقلالی ها بدون امتیاز از میدان خارج شوند بنا به گفته عبدالله ویسی، این تیم در مسیر گرداب تند بحران درونی قرارخواهد گرفت.
بنابراین استقلال خوزستان برابر سپیدرود- که در حقیقت تقابل فوتبال شمال و جنوب خواهد بود- بايد ضمن تلاش برای رسیدن به فتح دروازه ميهمان خود، هوشیاری حریف و ضد حملات برق آسای انفجاری آن را هم مدنظر قرار دهد.
در این میان آن چه بسیار نگران کننده است، استرس استقلالی ها و شرایط روحی روانی این تیم است و اگر آن ها بر این شرایط غلبه نکنند، ممکن است به صورت جدی وارد بحران شوند که البته ویسی در بهبود مسایل روحی روانی تیم هایی که سرمربی آن ها بوده، توانسته تا حدودی موفق عمل کند.
این بازی از ساعت 19:35 روز پنج شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
نفت آبادان – فولادخوزستان
نفت آبادان که هفته گذشته در دیدار با سپیدرود رشت، شکستی را متحمل شد که دور از انتظار بود، در داربی فوتبال خوزستان میزبان فولادی است که سپاهان را شکست داده و بسیار با انگیزه است؛ این داربی از نوع تکنیک ناب آبادانی در مقابل پتانسیل جوانی فولاد خوزستان است.
آنچه بر عیار تماشای این بازی سنتی فوتبال خوزستان می افزاید، رقابت دیرینه فوتبال اهواز و آبادان است که از دهه 30 هر کدام خود را مهد فوتبال استان می دانند و هرگز کم آوردن یا شکست مقابل یکدیگر را تحمل نمي كنند و این انگیزه و ادعا، داربی فوتبال خوزستان را دو چندان جذاب و تماشاگر پسند می كند.
در این دیدار حساس، نقش کادر فنی دو تیم و به خصوص سرمربیان در کنار مستطیل سبز فوتبال بسیار مهم خواهد بود و باید گفت، سرمربیان دو تیم در این روز وظیفه بسیار دشواری خواهند داشت؛ در این دیدار فراز کمالوند باید برای جبران نتایج از دست رفته و سیداکبر پورموسوی باید برای اثبات شایستگی خود  تلاش کنند.
روز جمعه بار دیگر فوتبال ناب خوزستانی در وزشگاه تختی آبادان به نمایش گذاشته خواهد شد و مطمئنا هواداران آبادانی و اهوازی دیداری سرشار از تکنیک، تجربه، قدرت فیزیکی، سرعت و پتانسیل جوانی را شاهد خواهند بود.
نفت آبادان از ساعت 19 روز جمعه در ورزشگاه تختی این شهر پذیرای فولادخوزستان است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.