خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
کد خبر : 38549
Share

تقسیط هزینه انشعاب برق؛خواسته مدیرعامل فولاد هفتکل

مدیر عامل کارخانه فولاد هفتکل گفت : اگر هزینه انشعاب برق کارخانه قسط‌بندی شود، ظرف 2 تا 3ماه آینده کارخانه به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر عامل کارخانه فولاد هفتکل گفت : اگر هزینه انشعاب برق کارخانه قسط‌بندی شود، ظرف 2 تا 3ماه آینده کارخانه به بهره‌برداری خواهد رسید.
سید رضا موسوی اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی کارخانه بحث هزینه انشعاب برق است و در این زمینه به دنبال آن هستیم تا این هزینه قسط بندی شود و بخشی از این مشکل حل شود.
وی افزود: با حل شدن بحث تقسیط هزینه انشعاب برق کارخانه، مشکلات مالی کاهش پیدا می‌کند و پس از آن ظرف مدت 2 تا 3ماه آینده کارخانه به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیر عامل کارخانه فولاد هفتکل تصریح کرد: در حال حاضر گاز به کارخانه رسیده و مشکل گاز فولاد هفتکل حل شده است.
موسوی عنوان کرد: برای آغاز به کار کارخانه و خرید مواد اولیه به اعتبارات زیادی نیاز است و در این زمینه انتظار داریم تا تسهیلاتی در اختیار فولاد هفتکل قرار داده شود تا بتواند در آغاز تولید، مواد اولیه موردنیاز را خریداری و به تولید بپردازد.
وی با بیان این‌که کارخانه روزانه حدود 300 تن تولید میلگرد تولید خواهد کرد، گفت: در روزهای اول کارخانه با ظرفیت کمتری کار می‌کند اما به مرور زمان با تسلط کارگران بر شرایط و آمادگی کامل دستگاه‌ها به ظرفیت اسمی کارخانه که تولید 100هزار تن میلگرد در سال است خواهیم رسید.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.