خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 38548
Share
سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر:

تیم برای صعود به لیگ برتر بسته نشده است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: تیم برای صعود به لیگ برتر بسته نشده است و باتوجه به این‌که اولین سال حضورمان در لیگ یک کشور است، قصد داریم با انجام بازی‌های خوب، بهترین جایگاه را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: تیم برای صعود به لیگ برتر بسته نشده است و باتوجه به این‌که اولین سال حضورمان در لیگ یک کشور است، قصد داریم با انجام بازی‌های خوب، بهترین جایگاه را به دست آوریم.
سیدکوروش موسوی در خصوص شرایط این تیم در لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: متاسفانه باتوجه به این‌که تیم خیلی دیر بسته شد و زمین ماهشهر نیز شرایط خوبی نداشت، فرصت کافی برای تمرین و انجام بازی‌های تدارکاتی نداشتیم.
وی افزود: ورزشگاه ماهشهر با مشکل نور مواجه بود و برای بازی دوم‌مان که میزبان بودیم در دقیقه 90، آن هم با تلاش فراوان مسوولان شهری تایید شد که بعد از بازی نیز مسوولان فدراسیون تاکید داشتند که برای دیدارهای بعدی باید نور ورزشگاه تقویت شود.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: اولین سال حضور شهرداری ماهشهر در لیگ دسته یک کشور است و امیدواریم با توجه به شرایط مالی و بودجه‌مان نماینده شایسته‌ای برای استان و شهرستان در این رقابت‌ها باشیم. 80 تا 85 درصد ترکیب تیم تغییر کرده است و هنوز به آن هماهنگی کلی دست پیدا نکرده‌ایم و برای رسیدن به این مهم، نیازمند زمان هستیم. یکی دو جای خالی در تیم داریم که قصد داریم با جذب مهاجم، آن‌ها را پر کنیم.
وی با بیان این‌که کار در لیگ یک سخت است، ادامه داد: تیم‌های خوب و ریشه‌داری در لیگ حضور دارند که همه به دنبال رسیدن به لیگ برتر هستند. امیدوارم ما نیز نتایجی در خور شان شهرداری ماهشهر کسب کنیم.
موسوی در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری ماهشهر برای صعود به لیگ برتر بسته شده است؟ عنوان کرد: خیر، این تیم برای صعود به لیگ برتر بسته نشده است. اولین سال حضور این تیم در لیگ یک است و قصد داریم با انجام بازی‌های خوب، بهترین جایگاه را به دست آوریم و بسیار مهم است که با قرار گرفتن در جایگاهی مناسب به کارمان در لیگ یک پایان دهیم تا در سال آینده با بیشتر شدن امکانات، نگاه به صعود به لیگ برتر داشته باشیم.
وی افزود: البته هیچ تیمی نمی‌خواهد بازنده باشد و ما نیز با تفکر بردن، پا به مسابقات می‌گذاریم و همین‌که در دو مسابقه موفق شده‌ایم هشت گل به ثمر برسانیم، نوید خوبی برای تیم ما است. ما نیز نگاه و تفکرمان به بالای جدول است و نمی‌توانیم به غیر از این هم فکر کنیم. هدفگذاری ما و باشگاه برای یک پروسه زمانی دو یا سه ساله است ولی این هدفگذاری دلیل نمی‌شود که به بالای جدول نگاه نداشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با اشاره به کنار رفتن این تیم از جام حذفی، خاطرنشان کرد: ما از همان ابتدا به این رقابت‌ها به عنوان بازی‌های تدارکاتی نگاه می‌کردیم، چرا که پیش از آغاز لیگ یک به دلیل دیر بسته شدن تیم، دیدارهای تدارکاتی خوبی نداشتیم. روز گذشته نیز برابر تیم قدرتمند بادران تهران قرار گرفتیم که از بازیکنان و امکانات خوبی بهره می‌برد. بازی پایاپایی برابر این تیم به نمایش گذاشتیم و هر دو تیم نیز موقعیت‌های بسیاری برای گلزنی داشتند که البته شاگردان من کم تجربگی کردند. به هر حال بازی تدارکاتی بسیار خوب و جدی برای ما بود و اگر به جای ورزشگاه غدیر در ماهشهر برگزار می‌شد، می‌توانست برای ما غیر از این نتیجه نیز رقم بخورد.
وی همچنین درباره دیدار آینده تیمش برابر برق شیراز، گفت: در یک بازی خانگی و در حضور تماشاگران‌مان به مصاف این تیم می‌رویم و امیدوارم با پیروزی در این دیدار، بتوانیم با آرامش بیشتری ادامه رقابت ها را دنبال کنیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.