خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
کد خبر : 38536
Share

کیست در اهواز می‌خواند

جمعی از جوانان بومی و تحصیل‎کرده موسیقی اهواز در قالب گروه "کیست" کنسرتی را در اهواز اجرا خواهند کرد.

جمعی از جوانان بومی و تحصیل‎کرده موسیقی اهواز در قالب گروه "کیست" کنسرتی را در اهواز اجرا خواهند کرد.
مهرداد بهراد، ترانه‎سرا و نوازنده گیتار گروه کیست، در این خصوص به خبرنگار ایسنای خوزستان گفت: این کنسرت پنج‎شنبه شب (دوم شهریور 96) در یک نوبت ساعت 20:30 به میزبانی تالار آفتاب اهواز برگزار می‎شود.
وی ادامه داد: گروه کیست قرار است به صورت سریالی نور کنسرت خود را در شهرهای مختلف کشور برگزار کند که اجرای اهواز اولین قسمت از این کنسرت سریالی خواهد بود.  
بهراد با اشاره به قسمت‎های بعدی این کنسرت نیز افزود: به احتمال زیاد پس ایام ماه‎های محرم و سفر نیز ابتدا در تهران و سپس در شیراز اجرای برنامه خواهیم داشت.  
وی توضیح داد: گروه کیست نوعی موسیقی تجربی را در اجراهای خود ارائه خواهد داد که در آن گروه نوازنده متکی بر سبک خاص و سلیقه عام نیست.  
این هنرمند خوزستانی در خصوص اعضای گروه اجراکننده نیز بیان کرد: کوروش بهراد (خواننده و کیبورد)، مهرداد بهراد (ترانه‎سرا و گیتار)، رضا جعفری (خواننده و گیتار باس)، میلاد راستی (درام) و طه هلیسایی (کیبورد) اعضای گروه کیست را تشکیل می‎دهند.  
او اضافه کرد: این کنسرت به تهیه ‎ کنندگی موسسه "ترانه‎سرای پارس" به مدیریت حمزه صحرایی تهیه و تدارک دیده شده است و علاقه‌مندان به تماشای این کنسرت می‎توانند با مراجعه به وب سایت www.4047.ir نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.