خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
کد خبر : 38498
Share

حیدری: استقلال خوزستان با 100میلیارد ریال کم هزینه ترین تیم لیگ

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: استقلال خوزستان در لیگ جدید با 100میلیارد ریال بسته شده که نسبت به سایر تیم های لیگ برتری کم هزینه ترین تیم محسوب می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: استقلال خوزستان در لیگ جدید با 100میلیارد ریال بسته شده که نسبت به سایر تیم های لیگ برتری کم هزینه ترین تیم محسوب می شود.
افشین حیدری اظهار کرد:تاکنون 20 درصد قرارداد تمام بازیکنان به میزان 20 میلیارد ریال از طریق اسپانسر تیم پرداخت شده است و بازیکنان بدون هیچ دغدغه ای به کار خود ادامه می دهند.
وی اضافه کرد: قرار است تمام بدهی های معوقه بازیکنان استقلال خوزستان در چند روز آینده پرداخت شود که این می تواند در بالا بردن روحیه بازیکنان و کادر فنی تیم تاثیر زیادی داشته باشد.
حیدری در ادامه گفت: یکی از شرکتهای زیر مجموعه نیشکر استان پذیرفته است که اسپانسر تیم استقلال خوزستان شود و توافقاتی در این زمینه انجام شده است و در آینده نزدیک این تیم به همین اسپانسر هم واگذار می شود.
وی در ادامه از راه اندازی باشگاه فرهنگی، اقتصادی و ورزشی استقلال خوزستان خبر داد و گفت: در صورتی که استقلال خوزستان به این اسپانسر هم واگذار نشود به فکر تاسیس شرکت اقتصادی استقلال خوزستان هستیم و با ورود آن به پروژه های نفتی، فولادی و عمرانی استان یک فرصت درآمدزایی برای استقلال خوزستان محیا می کنیم تا از این طریق هزینه های خود را تامین کند.
وی گفت: متاسفانه تمامی مدیران به پول های دولتی وابسته شده اند و کمتر از طریق بخش خصوصی درآمدزایی می کنند که امیدواریم با توجه به موضوع معافیت هزینه مالیاتی در ورزش، برخی مدیران استان از جمله مدیران فولادی به سرمایه گزاری در ورزش ورود پیدا کنند.
تخصیص اعتبار 120میلیارد ریالی به صنعت نفت آبادان
وی در ادامه به باشگاه صنعت ‌نفت آبادان و فولاد خوزستان نیز اشاره کرد و گفت: در فصل جدید منطقه آزاد اروند که اسپانسر مالی باشگاه صنعت‌نفت محسوب می شود به تنهایی بیش از 120میلیارد ریال برای آن هزینه کرده است که این امر موجب شد تا صنعت نفت در در یارگیری و جذب بازیکن به خوبی عمل کند.
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار امیدواری کرد باشگاه فولاد خوزستان نیز با هدایت سیدسیروس پورموسوی علاوه بر نتیجه ایده آل، سهمیه آسیایی کسب کند.
اهواز، میزبان رقابت های کشتی فرنگی جهان
وی به میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی 2018 اهواز اشاره کرد و گفت: امروز خوزستان به جایگاهی رسیده است که در برگزاری رویدادهای بزرگ جهانی حرف برای گفتن دارد.
حیدری اضافه کرد: با توجه به این که کشتی فرنگی خوزستان به عنوان قطب کشتی فرنگی جهان محسوب می شود و 4 دوبنده از تیم ملی مختص کشتی گیران خوزستانی است بار دیگر میزبانی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان را در خواست کردیم که با درخواست ما موافقت شد.
وی هدف از این کار معرفی شهر اهواز و استان خوزستان به دنیا و ایجاد فرصت گردشگری و درآمدزایی برای استان است ذکر کرد و گفت: علاوه بر این جوانان ما فرصت تماشای این مسابقات را از نزدیک خواهند داشت.
جذب مربی خارجی در رشته های ژیمناستیک، قایقرانی و دو و میدانی
حیدری با اشاره به این که به دنبال جذب مربی خارجی در بعضی از رشته های مدال آور هستیم افزود: بنا داریم برای رشته های دو و میدانی، ژیمناستیک و قایقرانی یک مربی خارجی جذب کنیم تا علاوه بر کار استعدادیابی، ورزشکاران استان را با علم روز دنیا آشنا کنبم.
وی گفت: همچنین برای شکوفایی استعدادهای نوپا فوتبال استان، در تلاش هستیم با کمک هیات فوتبال طرح برگزاری مسابقات فوتبال شهرستانی را برگزار کنیم.
وی با اشاره به این که قطار توسعه ورزش استان با حمایت مدیران عالی مسیر خوبی را شروع کرده و امروز فرصتی برای از دست دادن ندارد افزود: ما به دنبال فردگرایی و تصمیمات فردی نیستیم بلکه بنا داریم که با استفاده از ظرفیت شورای ورزش استان یک برنامه ریزی جامع برای ورزش ترسیم کنیم.
وی گفت: ورزش خوزستان طی 5 سال آینده به شرطی رشد خواهد کرد که همه مسئولان و ارگان ها در توسعه آن ورود پیدا کنند، از سویی برای کمک به ورزش استان به دنبال ورود خیرین به ورزش هستیم و به زودی از اولین پروژه ای که به دست خیرین احداث شده است رونمایی می شود.
واگذاری هتل ورزش اهواز به بخش خصوصی
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به مجموعه هتل ورزش اهواز اشاره کرد و گفت: به زودی مراسم واگذاری هتل ورزش اهواز به بخش خصوصی انجام می شود.
وی گفت: این مجموعه طی چندین دوره و به مدت 10 سال در اختیار سرمایه گذار بود اما متاسفانه این پروژه بیش از پنج سال به دست فراموشی سپرده شده و تعطیل می باشد.
به گفته وی یکی از مشکلات خوزستان در میزبانی مسابقات و برگزاری اردوها عدم خوابگاه مناسب برای ورزشکاران است که با فعال شدن هتل ورزش این نقص برطرف خواهد شد و علاوه بر آن می توان برای 50 نفر شغل ایجاد کرد.
وی گفت: همچنین استخرهای آزادی و قدس اهواز از دیگر پروژه هایی هستند که به بخش خصوصی واگذار می شوند.
نقش قلک را برای ورزشکاران ایفا نمی کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به نقش ورزش پایه در مسیر رسیدن به توسعه ورزش قهرمانی اشاره کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از ورزشکاران ما به دنبال اسم و مشهور شدن هستند که کار صحیحی نیست.
وی گفت: ما باید قهرمانان خود را تا رسیدن به قله های پیشرفت مشایعت کنیم ولی نباید نقش قلک را داشته باشیم.
به گفته وی سال گذشته تیم وزنه‌برداری ملی حفاری پس از سال ها کسب عنوان قهرمانی، در مسابقات لیگ برتر به مقام سوم دست یافت، این موضوع نه تنها نشان از افت وزنه برداری استان نیست بلکه برای تیم ملی حفاری یک امتیاز محسوب می شود و قطعا در آینده حرف های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: در سال های گذشته محمد کرم زاده وزنه بردار خوزستانی در تمرینات 205 کیلوگرم در حرکت یک ضرب و 250 کیلوگرم در حرکت دوضرب ضرب به بالای سر می برد اما تیم های خوزستانی محمد کرم زاده را ندیدند و بهداد سلیمی را به عضویت گرفتند که با این کار ورزشکار بومی خود را تباه کردیم.
بسکتبال استان در آینده افرادی نظیر حامد حدادی معرفی می‌کند
وی به عملکرد موفق بسکتبال خوزستان در ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: زمانی بسکتبال استان تعطیل بود و به غیر از دو تیم لیگ برتری پتروشیمی و پالایش نفت حرفی برای گفتن نداشتیم اما امروز با برنامه ریزی منسجمی که صورت گرفته است حرف های بسیاری در بسکتبال پایه داریم و با تیم های قدرتمندی همچون اصفهان و شیراز برابری می کنیم. مطمئن هستم روزی فرا خواهد رسید که از دل بازیکنان نوجوان و جوان استان افرادی نظیر حامد حدادی به جامعه بسکتبال معرفی می شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.