خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 38465
Share

مکوندی: بر چه اساسی درباره بازیکنان خارجی ما نظر می‌دهند؟

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که نمی‌دانم بر چه اساسی گفته می‌شود که بازیکن خارجی جذب شده کارایی لازم را ندارند، گفت:‌ این نفرات با توجه به بضاعت مالی باشگاه جذب شدند و هنوز در ایران بازی نکرده‌اند و کسی تاکنون بازی آن‌ها را ندیده است که این‌گونه درباره آن‌ها صحبت می‌شود.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که نمی‌دانم بر چه اساسی گفته می‌شود که بازیکن خارجی جذب شده کارایی لازم را ندارند، گفت:‌ این نفرات با توجه به بضاعت مالی باشگاه جذب شدند و هنوز در ایران بازی نکرده‌اند و کسی تاکنون بازی آن‌ها را ندیده است که این‌گونه درباره آن‌ها صحبت می‌شود.
بهروز مکوندی درباره شرایط این تیم، اظهار کرد: در بازی گذشته برابر سایپا اصلا خوب ظاهر نشدیم و متاسفانه بازی را هم واگذار کردیم، البته مشکلاتی هم داشتیم و نتوانستیم از دو بازیکن خارجی‌مان استفاده کنیم. در حال حاضر کارت ITC جونیور آماده شده است و اگر کارت دیگر بازیکن خارجی‌مان هم آماده شود، این دو نفر با صلاحدید آقای ویسی می‌توانند در بازی با پدیده حضور داشته باشند. به هر حال امیدوارم با یک تیم کامل به مصاف پدیده برویم و بتوانیم شکست خانگی برابر سایپا را جبران کنیم.
وی درباره هماهنگی بازیکنان این تیم به‌ویژه بازیکنان جوان نیز عنوان کرد: طبیعی است که هماهنگ شدن نفرات جدید زمان می‌برد و همان‌طور که این نفرات می‌توانند موتور رو به جلوی تیم باشند در مواقعی هم جوانی‌شان کار دست تیم می‌دهد و اسیر اشتباهاتی می‌شوند که متاسفانه غیرقابل جبران است. تمام تلاش‌مان را با کار بیشتر به خدمت می‌گیریم تا نفرات جوان تیم بیشتر هماهنگ شوند و در دیدارهای آینده ‌ضمن ارائه بازی‌های بهتر بتوانیم نتیجه را هم به سود خودمان رقم بزنیم.
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اظهار‌نظرهایی مبنی بر این‌که بازیکنان خارجی این تیم کارایی لازم را ندارند، گفت: نمی‌دانم این صحبت‌ها بر چه اساسی است. این بازیکنان هنوز در ایران بازی نکرده‌اند و کسی تاکنون بازی آن‌ها را ندیده است. این نفرات با توجه به بضاعت مالی باشگاه جذب شدند و اگر شرایط مالی بهتری داشتیم، می‌توانستیم بازیکنان بسیار بزرگ و نامی‌تر دنیا را جذب کنیم.
وی افزود: تعداد بازیکنان ایرانی که امسال به خوزستان آمدند، خیلی کم است و از دلایل آن نیز مشکلات مالی دو تیم اهوازی است و همین باعث می‌شود که قدرت رقابت را با تیم‌های دیگر نداشته باشیم، ضمن این‌که شرایط آب و هوایی خوزستان نیز مزید بر علت شده و در این مهم تاثیرگذار است.
مکوندی خاطرنشان‌کرد: به نظرم اگر بازیکن خارجی که جذب کرده‌ایم به مجموعه باتجربه‌های تیم اضافه شوند، در کنار آن جوانان می‌توانند خود را بهتر نشان دهند. به هر حال این‌که بخواهیم بار تیم را بر دوش جوانان بگذاریم، کار سخت می‌شود و باید بتوانیم از تجربه و جوانی تیم همزمان استفاده کنیم و در این صورت است که تیم ما موفق‌تر خواهد بود. امیدارم دو بازیکن خارجی جذب شده نیز در راهی که پیش گرفته‌ایم به ما کمک کنند.
وی در پاسخ به این سوال که از چه زمانی می‌توانیم شاهد استقلالی باشیم که مدنظر کادر فنی است؟ گفت: بعد از بازی با پارس جنوبی، لیگ برای 20 روز تعطیل خواهد شد و با توجه به این‌که در شروع فصل، تیم ما تمرینات خود را دیر شروع کرد، این تعطیلات برای ما خوب است تا بتوانیم از نظر بدنی و فنی تیم را به سطح قابل قبول‌تری برسانیم. امیدوارم بعد از تعطیلات قابلیت تیم‌مان را نشان دهیم.
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ارزیابی از تیم پدیده نیز عنوان کرد: حریف تیم خوبی است و استخوان‌بندی فصل قبل را حفظ کرده، ضمن این‌که نقاط ضعف‌شان را هم با جذب چند بازیکن با تجربه برطرف کرده‌اند. این تیم نسبت به سال قبل که مشکلات مالی داشت در شرایط بهتری به سر می‌برد. فکر می‌کنم باتوجه به شکست سخت پدیده  مقابل نفت آبادان، بازی خیلی سختی برابر این تیم داشته باشیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.