خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
کد خبر : 38460
Share

کمالوند: از نتایج راضی‌ام/کمیته انضباطی به طلب‌های من هم رسیدگی کند

سرمربی تیم فوتبال نفت‌آبادان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در سه هفته ابتدایی لیگ، گفت: اگر در نیم فصل پنج، شش بازیکن دیگر جذب کنیم، می‌توانیم یک تیم خوب شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌آبادان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در سه هفته ابتدایی لیگ، گفت: اگر در نیم فصل پنج، شش بازیکن دیگر جذب کنیم، می‌توانیم یک تیم خوب شویم.
فراز کمالوند در خصوص وضعیت این تیم، اظهار کرد: خدا را شکر روند خوبی در سه هفته گذشته داشته‌ایم و نسبت به آن‌چه فکر می‌کردیم، خوب نتیجه گرفته‌ایم، البته مشکلاتی از نظر منابع مالی داریم که مدیرعامل باشگاه به سختی در حال تهیه منابع مالی است.
از نتایج بسیار راضی‌ام
وی در ادامه با اشاره به تغییرات در نفت آبادان، افزود: تیم نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته است و هماهنگی بازیکنان زمان زیادی را می‌برد. این هماهنگی هنوز به دست نیامده است و فکر می‌کنم تا به امروز به مرز 50 درصد از هماهنگی رسیده‌ایم، البته از نتایجی که حاصل شده است، بسیار راضی‌ام و امیدوارم همین روند نیز ادامه داشته باشد.
با جذب پنج، شش بازیکن دیگر یک تیم خوب می‌شویم
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ما در تمام پست‌ها نیاز به جذب بازیکن داریم و تیم‌مان هنوز آن چیزی که من می‌خواهم نشده‌ است. ما توانستیم تنها شش بازیکن جذب کنیم و باید نفرات بیشتری را به خدمت بگیریم و اعتقادم بر این است که اگر در نیم فصل پنج، شش بازیکن دیگر جذب کنیم، می‌توانیم یک تیم خوب شویم.
قول کسب سهیمه آسیایی را ندادم
وی با تاکید بر این‌که برای سال اول قول کسب سهمیه آسیایی را ندادم، ادامه داد: تنها گفتم که رتبه نفت آبادان را تک‌رقمی خواهم کرد و اکنون نیز تمام تلاشم را می‌کنم تا این مهم محقق شود.
کمالوند در خصوص عملکرد بازیکنان برزیلی این تیم که هفته گذشته برگ برنده‌ او در بازی با پدیده بودند نیز گفت: از این بازیکنان و تمام بازیکنانی که جذب کرده‌ایم، راضی هستم. انصافا بازیکنانم توان گذاشتند و زحمت کشیدند.
عده‌ای درباره نفرات جذب شده با حب و بغض حرف می‌زدند
وی درباره عملکرد خوب بازیکنان جذب شده به ویژه خارجی‌ها، برخلاف آن‌چه پیش از آغاز فصل درباره کارایی آن‌ها گفته می‌شد هم عنوان کرد: آن عده از روی حب و بغض حرف می‌زدند و از روی منطق صحبت نمی‌کردند و می‌خواستند مشکلات خود را از این طریق حل کنند. خدا را شکر بازیکنانم نشان دادند که توانمند هستند و من هم بسیار خوشحالم که این نفرات را جذب کردم.
تلاش‌مان ارائه بازی خوب برابر پارس جنوبی است
سرمربی تیم فوتبال نفت‌آبادان همچنین درباره دیدار با پارس جنوبی جم نیز گفت: تقریبا همه بازی‌ها سخت هستند و بازی آسانی نداریم. پارس جنوبی نیز طی هفته‌های اخیر خیلی خوب کار کرده و در این بازی خانگی نیز از حمایت تماشاگران خود برخوردار است. ما هم صنعت نفت آبادان هستیم و نفرات باتجربه‌ای داریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در ابتدا بازی خوبی به نمایش بگذاریم و در نهایت با دست پر برگردیم.
کمیته انضباطی به طلب‌های 10 ساله من هم رسیدگی کند
وی در خصوص جریمه از سوی کمیته انضباطی به دلیل اعتراض به داوری نیز عنوان کرد: باید حداقل به حرفی که خودمان می‌زنیم عمل کنیم؛ گفته می‌شود اعتراض به داوری باید مودبانه باشد و در آن اهانتی صورت نگیرد و من هم بدون این‌که اهانتی به داوران داشته باشم، محکوم شدم، البته مشکلی نیست و جریمه را پرداخت می‌کنم ولی خواهش می‌کنم کمیته انضباطی به این موضوع که 10 سال است از باشگاه‌های مختلف طلب دارم، رسیدگی کند و امیدوارم با همین کیفیت که محکوم شدم به این موضوع نیز رسیدگی کند.
در تعطیلات لیگ برای اردو به مکان خوش آب و هوا می‌رویم
کمالوند در پاسخ به این سوال که شما در نشست خبری بعد از بازی با پدیده اعلام کردید که از مدیرعامل باشگاه می‌خواهید به دلیل شرجی بالای هوای آبادان، تمرینات را به مکان دیگر منتقل کند، اظهارکرد: ما احتمالا در تعطیلاتی که پیش رو است، اردویی در پیش خواهیم داشت و این اردو در شهری با آب و هوای خوب برگزار خواهد شد.
امیدورام شرمنده هواداران خونگرم آبادان نشوم
وی در پایان درباره هواداران نفت آبادان نیز گفت: هواداران خونگرمی داریم و امیدوارم با انجام بازی‌های خوب کاملا آن‌ها را راضی نگه داریم و شرمنده آن‌ها نشویم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.