خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
کد خبر : 38440
Share

مرتضی اسدی: هواداران نفت لیاقت بهترین‌ها را دارند

کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بی‌انصافی است که بازیکنان تیم بخواهند پا پس بکشند، چرا که مردم آبادان لیاقت بهترین‌ها را دارند.

کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بی‌انصافی است که بازیکنان تیم بخواهند پا پس بکشند، چرا که مردم آبادان لیاقت بهترین‌ها را دارند. 
مرتضی اسدی اظهارکرد: پس از بازی با سایپا که مستحق شکست نبودیم، با صحبت‌های کادرفنی و انگیزه خود بازیکنان، توانستیم تیم خوب پدیده را که به نظرم امسال تیم خوبی است، شکست دهیم و در جدول کمی شرایط‌مان را بهبود ببخشیم.
وی با اشاره به هدفگذاری باشگاه برای کسب جایگاه تک رقمی، گفت: هدفگذاری باشگاه این است که بتوانیم بازی‌های خانگی را با برد پشت سر بگذاریم. چرا که در این دیدارها از وجود تماشاگران خوب‌مان بهره می‌بریم. به نظرم اگر بتوانیم در بازی‌های خانگی نتیجه لازم را کسب کنیم، جایگاه مان در جدول خوب خواهد شد. همچنین به دنبال این هستیم که در ادامه مسابقات، باخت بیرون از خانه برابر سایپا را جبران کنیم.
مدافع تیم فوتبال نفت در خصوص تماشاگران آبادانی نیز عنوان کرد: فکر می‌کنم هیچ جای ایران چنین تماشاگرانی را ندارند. آن ها پرشور هستند و به نظر من یار دوازدهم نیستند، بلکه جزیی از بازیکنان هستند. هواداران ما فوق‌العاده و به دنبال این هستند که 90 دقیقه تیم را تشویق کنند و فشاری که به حریف می‌آورند به نظرم کمی کار ما را راحت می‌کند. ان شاءالله که بتوانیم از حضور آن ها به نحو احسن در دیدارهای خانگی بهره ببریم.
وی درباره صحبت های کمالوند مبنی بر این که "بود و نبود مرتضی اسدی در ترکیب تیم احساس می شود" هم گفت: او به من لطف دارد. به هر حال من سال ها است که تجربه بازی را دارم و می‌توانم بزرگتری کنم تا تیم یکدست‌تر شود. همچنین نکات کادر فنی را هم در زمین به بازیکنان گوشزد می کنم و آقای کمالوند هم باتوجه به این موارد است که این گونه می گوید. خدا را شکر می کنم که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت، به بازی با پدیده رسیدم و توانستم سهم کوچکی هم در برد داشته باشم.
اسدی افزود: خدا را شکر ارتباط خوبی با بازیکنانم برقرار کرده ام و همدلی خوبی در تیم ایجاد شده است و بازیکنان من را به عنوان یک بزرگتر قبول دارند. ما به دنبال یکدل بودن تیم هستیم و این امر محقق شده است و زمانی که من در بازی اول مصدوم شدم، دو سه بازیکن تیم بسیار ناراحت شدند و به من گفتند که "در زمین بمان و ما وظایفت در زمین را انجام می دهیم و فقط بیرون نرو". من واقعا از این نوع نگاه آن ها لذت بردم و این نشان می دهد که بازیکنان ما امسال فوق‌العاده هستند و نقطه قوت تیم نیز همدلی آن است و چه بازیکنان درون زمین و چه بیرون زمین با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می کنند.
وی افزود: به هر حال بی‌انصافی است که بازیکنان بخواهند پا پس بکشند، چرا که مردم آبادان لیاقت بهترین‌ها را دارند. آن‌ها در شرایط سختی زندگی می‌کنند و تمام امیدشان همین تیم نفت است. ان‌شاءالله که شرایط خوبی را برای تیم رقم بزنیم. 
این مدافع در پاسخ به این سوال که امسال نفت آبادان می‌تواند شگفتی خلق کند؟ گفت: نتیجه دست خدا است و ما موظفیم که تمام انرژی و تلاش‌مان را به خدمت بگیریم تا بتوانیم در ادامه نتیجه خیلی خوبی کسب کنیم. هدفگذاری خود باشگاه و کادر فنی، تک‌رقمی شدن جایگاه نفت است و ا نشاءالله که این اتفاق بیافتد و بتوانیم قدم بسیار خوبی برای مردم با لیاقت مردم آبادان بردایم .
  وی در خصوص بازی با پارس جنوبی نیز عنوان کرد: تمام بازی‌ها سخت هستند و پارس جنوبی نیز در سه دیدار اخیر خود نشان داده است که تیم خوبی است و حرف برای گفت دارد. ما هم نفت آبادان و برزیل ایران هستیم و مطمئن باشید که امسال نفت آبادان برای هیچ تیمی دست و پا بسته نیست. به دنبال این هستیم که در دیدار با پارس جنوبی هم امتیاز کسب کنیم. شرایط سخت است ولی برای هر دو تیم یکسان می‌باشد. مطمئنا در این بازی نیز با اهدافی که کادر فنی دارد، بازی خواهیم کرد تا از نقاط ضعف شان به آن ها ضربه خواهیم زد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.