خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
کد خبر : 38398
Share

پایان مرحله دوم مسابقات دو و میدانی خوزستان

مرحله دوم مسابقات دو و میدانی خوزستان با حضور 232 ورزشکار برگزار شد.

مرحله دوم مسابقات دو و میدانی خوزستان با حضور 232 ورزشکار برگزار شد.
سعید پویا، دبیر هیات دو و میدانی استان اظهارکرد: این رقابت‌ها روز گذشته (جمعه) در پیست دو و میدانی ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.
وی بیان کرد: در این مرحله، 232 ورزشکار در قالب 16 تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان خرمشهر با 68 امتیاز در رده نخست قرار گرفت، مقاومت با 37 امتیاز دوم شد و کلینیک بتن ایران با 34 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
دبیر هیات دو و میدانی خوزستان با بیان این‌که این مسابقات طی سه مرحله به انجام می‌رسد، گفت: در مجموع دو مرحله برگزار شده، خرمشهر با 109 امتیاز، مقاومت با 100 امتیاز و کلینیک بتن ایران با 50 امتیاز در مکان‌های اول تا سوم جای دارند.
وی افزود: علی عسکر از گتوند و عباس میاحی از شعیبیه به ترتیب به‌عنوان ورزشکاران اخلاق مراحل اول ودوم معرفی شدند.
پویا عنوان کرد: در مرحله دوم شاهد رکوردها و نتایج خوبی بودیم، ضمن این‌‌که حضور بی‌سابقه تیم‌های دو و میدانی رامهرمز، باغملک، هویزه، آبادان و شعیبیه نیز نوید بخش روزهای خوب این رشته در استان است.
وی بیان کرد: دو و میدانی خوزستان به خوبی در مسیر پیشرفت گام برداشته است و نتایج خوب ورزشکاران در مسابقات کشور و استانی نشان می‌دهد که انگیزه لازم در دو و میدانی‌کاران ایجاد شده است و همه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر همدل شده‌اند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.