خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
کد خبر : 38385
Share

دوچرخه‌سوار خوزستانی: رییس هیات لجبازی می‌کند/با دوچرخه شکسته در مسابقات کشوری رکاب زدم

دوچرخه‌سوار خوزستانی با انتقاد نسبت به بی‌توجهی‌های رییس هیات استان، گفت: متاسفانه لجبازی رییس هیات و دیگر مشکلات باعث می‌شود که در این میان ورزشکاران از بین بروند.

دوچرخه‌سوار خوزستانی با انتقاد نسبت به بی‌توجهی‌های رییس هیات استان، گفت: متاسفانه لجبازی رییس هیات و دیگر مشکلات باعث می‌شود که در این میان ورزشکاران از بین بروند.
احسان خادمی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور چند روز پیش برگزار و خوزستان موفق به کسب سکوهای برتر کشور شد و این موفقیت در حالی به دست آمد که آقای آهن‌جان، رییس هیات دوچرخه‌سواری استان اصلا خبر نداشت که مسابقات قرار است کی و کجا برگزار شود.
وی با انتقاد شدید نسبت به عملکرد رییس دوچرخه‌سواری خوزستان، گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور، امکانات سخت‌افزاری لازم را نداشتیم و زمانی که آقای حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از این وضعیت باخبر شد، یک دوچرخه پیست برای من خریداری کرد که البته دیر به دستم رسید ولی حمایت‌های وی قابل تقدیر است.
این رکاب‌زن خوزستانی بیان کرد: من در مسابقات قهرمانی کشور با دوچرخه شکسته خودم پا زدم و همین باعث شد، به زمین بخورم و در ماده 200 متر چهارم شوم. من در این رقابت‌ها با وجود شرایط امکاناتی نامناسبی که داشتیم، به یک عنوان دومی و سومی رسیدم. به هر حال اگر آقای حیدری بتواند مشکلی که ما در حال حاضر با رییس هیات داریم را حل کند، بسیار خوب می‌شود.
وی خاطرنشان‌کرد: متاسفانه لجبازی رییس هیات و دیگر مشکلات باعث می‌شود که در این میان ورزشکاران از بین بروند. چرا ما باید برای حضور در مسابقات کشوری هیچ امکانات سخت‌افزاری نداشته باشیم؟ در حال حاضر ما از جیب خودمان خرج می‌کنیم و حتی هزینه اعزام به این رقابت‌ها را هیات تقبل نکرد، البته قرار شد که آقای حیدری، این هزینه را پرداخت کند.
خادمی گفت: آقای آهن‌جان، معاون شهردار اهواز است و این‌که برای دوچرخه‌سواری خوزستان کاری نمی‌کند، واقعا جای ناراحتی دارد و فکر نمی‌کردیم که ورزشکار و مدال‌های آن‌ها برای او مهم نباشند. از مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس فدراسیون می‌خواهم که به فکر هیات خوزستان باشد و با توجه به مشکلات پیش آمده، هر چه سریع‌تر جهت رفع آن‌ها اقدام کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.