خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
کد خبر : 38376
Share

قهرمانان کشتی جهان وارد زادگاهشان اندیمشک شدند

قهرمانان اندیمشکی رقابت‌های کشتی فرنگی جهان در میان استقبال پر شور شهروندان اندیمشکی بامداد چهارشنبه وارد زادگاهشان شدند.

قهرمانان اندیمشکی رقابت‌های کشتی فرنگی جهان در میان استقبال پر شور شهروندان اندیمشکی بامداد چهارشنبه وارد زادگاهشان شدند.
این آئین با حضور فرماندار ،هیات های مختلف ورزشی و جمع زیادی از مردم قهرمانان اندیمشکی این مسابقات را تا منزلشان بدرقه کردند.
فرماندار اندیمشک با تجلیل از تلاش کشتی گیران این شهرستان و کسب مقام اول جهان ابراز امیدواری کرد با حمایت از ورزش این شهرستان این موفقیت ها تداوم یابد.
پیمان جهانگیری افزود:کشتی گیران اندیمشک تاکنون در سطح دنیا موجب افتارآفرینی های بسیاری برای مردم کشورمان شده اند که قابل ستایش است.
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در روزهای 13 و 14 مرداد ماه با حضور کشتی گیران سراسر جهان در کشور فنلاند برگزار شد که پویا دادمرز و امین میرزازاده به ترتیب صاحب دو نشان طلا و برنز شدند.
پویا دادمرز کشتی گیر وزن 50 کیلوگرم تیم ملی پس از شکست تمامی رقبای خود بر سکوی نخست قرار گرفت و امین میرزا زاده که در وزن 120 کیلوگرم به روی تشک رفت صاحب گردن آویز برنز شد.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با هشت کشتی گیر در این رویداد حضور پیدا کرد و با کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز قهرمان این دوره از مسابقات شد.
کرامت عبدولی، امین کاویانی‌نژاد و آرمان علیزاده عبدولی سه کشتی گیر دیگر خوزستانی نیز در این مسابقات به ترتیب دو نشان طلا و یک برنز کسب کردند.
در این رقابت ها کرامت عبدولی ، امین کاویانی نژاد،محمد شربی نیازی،آرمان علیزاده عبدولی از شهرستان اندیمشک حضور داشتند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.