خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
کد خبر : 38373
Share
/هفته سوم لیگ برتر فوتبال/

فولاد در اندیشه اولین سه‌امتیاز

تیم‌های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور رودرروی حریفان خود قرار می‌گیرند.

تیم‌های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور رودرروی حریفان خود قرار می‌گیرند.
هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور از روز پنجشنبه ( 19 مردادماه) آغاز می شود و سه تیم لیگ برتری خوزستان به مصاف حریفان خود می‌روند.
استقلال خوزستان – سایپا
شاگردان جوان ویسی که در دو هفته ابتدایی لیگ در مصاف با تیم‌های تراکتورسازی و استقلال تهران به نتایج قابل قبولی دست پیدا کرده‌اند، برای تداوم موفقیت‌های خود به‌دنبال کسب امتیاز در دیدار با شاگردان علی دایی هستند.
سایپا نیز تیمی جوان و با انگیزه است که در هفته قبل برابر نفت آبادان به پیروزی رسید و مطمئنا در این دیدار هم پا پس نخواهد کشید. تقابل شاگردان ویسی و دایی در نوع خود می‌تواند جالب و دیدنی باشد.
دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سایپا از ساعت 20:30 روز پنجشنبه (19 مردادماه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.
نفت آبادان – پدیده
نفتی‌ها لیگ را خوب شروع کردند و در دیداری خانگی موفق به شکست تیم خوب استقلال تهران شدند  و در حالی که در هفته دوم نیز با انگیزه بسیار به مصاف تیم سایپا رفتند، بازی را که اشتباهات داوری هم در آن تاثیرگذار بود، به حریف خود واگذار کردند.
شاگردان فراز کمالوند که دیگر نمی‌خواهند طعم تلخ شکست را تجربه کنند، در هفته سوم لیگ در حضور تماشاگران پرشور خود پذیرای تیم پدیده‌ای هستند که هفته گذشته با نتیجه پر گل 4 بر صفر موفق به شکست تیم سپاهان شد و اکنون با انگیزه‌های بسیار رودرروی نفت آبادان قرار می‌گیرد .
نفت آبادان از ساعت 20:30 روز جمعه (20 مردادماه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف سیاه‌جامگان خواهد رفت.
سیاه‌جامگان – فولاد
تا این جای رقابت‌ها شانس یار فولادی‌ها نبوده و به دلیل مصدوم‌های بسیاری که تاکنون این تیم داشته است، پورموسوی نتواسته آن تیمی که مدنظر دارد را به میدان بفرستد .
فولاد هفته گذشته درحالی توانست تنها یک امتیاز از بازی با نفت تهران را ازآن خود کند که شش، هفت بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و با تیمی جوان‌تر شده در میدان حاضر شد.
شاگردان پورموسوی که در دو هفته ابتدایی لیگ تنها به یک امتیاز دست پیدا کرده اند، در هفته سوم لیگ برای رسیدن به اولین پیروزی، به مصاف سیاه‌جامگانی خواهند رفت که تاکنون چهار امتیاز اندوخته است.
فولاد از ساعت 20:30 روز جمعه (20 مردادماه) میهمان تیم سیاه‌جامگان است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.