خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
کد خبر : 38368
Share

کریمی: 60 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرحهای ورزشی باغملک نیاز است

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان باغملک گفت: برای تکمیل و راه اندازی پروژه های عمرانی این شهرستان نیازمند 60 میلیارد ریال اعتبار هستیم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان باغملک گفت: برای تکمیل و راه اندازی پروژه های عمرانی این شهرستان نیازمند 60 میلیارد ریال اعتبار هستیم.
مجید کریمی با انتقاد از عدم وجود یک استخر در شهرستان باغملک اظهار کرد: یکی از مهمترین پروژه های ورزشی در دست اقدام این شهرستان احداث یک استخر برای نوجوانان و جوانان باغملکی است که سال ها از وجود آن بی بهره هستند.
وی با اشاره به ‌این‌ که 25 میلیارد ریال اعتبار برای احداث پروژه استخر پیش بینی شده است گفت:برای این طرح که هفت سال پیش عملیات اجرائی آن آغاز شده است تا کنون 6میلیارد ریال هزینه شده است .
وی گفت: طرح احداث استخر شهرستان باغملک تنها 48 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بر اساس برنامه ریزی انجام شده پیمانکار طرح از شهریورماه سال جاری مجددا آغاز به کار می کند و خرداد 97 این طرح به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی از تکمیل پروژه نیمه تمام زمین چمن فوتبال این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه که از سال ها قبل عملیات اجرائی آن آغاز شده است در مرحله تامین اعتبار است و به احتمال زیاد تا اواخر امسال به بهره‌برداری می رسد.
وی اظهار کرد: با اجرایی شدن قانون جذب 27 صدم ارزش افزوده مالیات ارگان ها به ورزش قرار است امسال اعتبار خوبی به ورزش باغملک تزریق شود.
کریمی با بیان اینکه بیش از یک هزار و 800 ورزشکار سازمان یافته در شهرستان مشغول به فعالیت هستند افزود: رشته های قطب شهرستان را به خوبی شناسایی کردیم و با ارائه یک برنامه‌ منسجم و هدفمند به کار استعدادیابی در سنین پایه پرداختیم به طوری که اکنون نوجوانان و جوانان شهرستان در رشته های کشتی، کبدی، بوکس و فوتبال در کشور حرفی برای گفتن دارند.
وی در ادامه به ورزش بانوان شهرستان باغملک اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های جدی ما در سال 96 رسیدگی به ورزش بانوان و فراهم کردن امکانات و تجهیزات مناسب برای این قشر از جامعه است.
وی گفت: ورزش بانوان باغملک به خصوص در رشته های والیبال و کاراته شرایط بسیار خوبی دارد و بانوان ما در مسابقات قهرمانی کشور عنوان دار هستند.
رییس اداره ورزش و جوانان باغملک به وجود پارک بانوان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: یک پارک بانوان در شهرستان دایر است که اصلا شباهتی به پارک بانوان ندارد و در تلاشیم پارک و سالن های اختصاصی بانوان در سطح شهرستان ایجاد کنیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.