خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۵۸
کد خبر : 38315
Share
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان:

زمان پایان کار شورای چهارم مشخص نشده است

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان در رابطه با زمان رسمی آغاز به کار شورای پنجم گفت: هنوز هیچ نامه و دستورالعملی از وزارت کشور مبنی بر تعیین زمان رسمی پایان کار شورای چهارم و شروع به کار شورای پنجم به دست ما نرسیده است.شهاب صدیقی اظهار کرد: بر اساس

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان در رابطه با زمان رسمی آغاز به کار شورای پنجم گفت: هنوز هیچ نامه و دستورالعملی از وزارت کشور مبنی بر تعیین زمان رسمی پایان کار شورای چهارم و شروع به کار شورای پنجم به دست ما نرسیده است.
شهاب صدیقی اظهار کرد: بر اساس آنچه که قبلا در گذشته مطرح شده بود، آغاز به کار رسمی شورای پنجم از 12 شهریورماه تعیین شد اما پس از آن بحث‌هایی نیز صورت گرفت و اکنون زمان دقیق پایان کار شورای چهارم و آغاز به کار شورای پنجم مشخص نشده است.
وی ادامه داد: علی‌رغم گمانه‌زنی‌های متعددی که در این باره صورت گرفته است، هیچگونه نامه‌ای مبنی بر تمدید کار شورای چهارم دریافت نکرده‌ایم. با توجه به این‌که مرجع رسمی ما در این زمینه، وزارت کشور است، هنوز نامه‌ای از وزارت کشور مبنی بر تعیین زمان رسمی آغاز به کار شورای پنجم نرسیده است.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان در خصوص نحوه نظارت بر فعالیت شورای چهارم تا پایان آخرین روز زمان تعیین شده، عنوان کرد: از طریق فرمانداری‌ها رصد می‌کنیم که آیا شوراهای شهر در استان، تا آخرین روز فعالیت می‌کنند یا خیر.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.