خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر : 38249
Share
شاعری یا نوریان؛ این دو معتدل کدام سکاندار پردیسان می شود

کدام "علی محمد" رییس سازمان محیط زیست می شود؟

بخش عمده ای از عملکرد ایشان تحت تاثیر مسئله ریزگردها و بحث هایی نظیر بحران آب،دریاچه ارومیه،مرگ حیات وحش، قرار گرفت.در آستانۀ تغییر کابینه بخش عمده ای از نگاهها به سمت محیط زیست است و انتظار برای تحول عظیم در این حوزه،جسته و گریخته شنیده می شود که مسئولیت این حوزه قرار است به یکی از دو شخصیت معتدل محیط زیستی کشور تعلق بگیرد تا این حوزۀ بسیار پرآشوب به بستری آرام برای خدمت رسانی دولت تدبیر و امید به مردم تبدیل شود.

خوانانیوز: دولت دکتر روحانی به عنوان دولتی محیط زیستی در چهارسال گذشته با حوادث بسیاری مواجهه شد و بخش عمده ای از عملکرد ایشان تحت تاثیر مسئله ریزگردها و بحث هایی نظیر بحران آب،دریاچه ارومیه،مرگ حیات وحش، قرار گرفت.در آستانۀ  تغییر کابینه بخش عمده ای از نگاهها به سمت محیط زیست است و انتظار برای تحول عظیم در این حوزه،جسته و گریخته شنیده می شود که مسئولیت این حوزه قرار است به یکی از دو شخصیت معتدل محیط زیستی کشور تعلق بگیرد تا این حوزۀ بسیار پرآشوب به بستری آرام برای خدمت رسانی دولت تدبیر و امید به مردم تبدیل شود.

دکتر علی محمد شاعری استاندار سابق گلستان، قائم مقام سازمان محیط زیست و رئیس فعلی کمیسیون کشاورزی مجلس از هر حیث ویژگی های یک مدیر معتدل ایده آل را برای سکانداری محیط زیست داراست. او را از محبوبیت مناسبی در بدنۀ محیط زیست کشور و فعالان رسانه و حوزۀ مدنی دارد.

از سوی دیگر دکتر علی محمد نوریان  27سال ریاست سازمان هواشناسی،معاون محیط زیست انسانی و سرپرستی دانشگاه آزاد را در کارنامه دارد از وی به عنوان مدیری عملگرا و در عین حال مورد تایید همۀ جناح های کشور یاد می شود که می تواند کشتی ناآرام محیط زیست کشور را به ساحل آرامش برساند.

از میان این دو تن هرکدام که عهده دار این مسوولیت خطیر شود خبر بسیار گوارایی برای دوستداران محیط زیست خواهد بود.حال باید دید که رییس جمهور کدام "علی محمد" را به ریاست سازمان محیط زیست کشور معرفی خواهد کرد؟


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.